Uppdetering:
Imorse 8:30 ringde dietistbarnmorskan o berättade att det som underläkaren sagt igår om att jag skulle göra dagliga ctg-kontroller o bli ingångsatt inom en vecka, gällde INTE!!
Det var bara för de som har insulinbehandlad grav.diabets. Inte för mig/de som har kostbehandlad grav.dia. Så då får man vänta o gå över 2v innan ingångsättning som alla andra, precis som sagts tidigare! Och allt såg så bra ut igår, med tillväxten, värden, fostervatten...osv...Hmm, blev liite besviken, jag....

jaja, får verkligen hoppas det kommer igång snart av sig självt då!!
Idag har det annars varit en dag med full fart..huga...börja med att dammsuga nedre plan på fm, sen iväg till Frölunda Torg o 421 på em. O nu har jag SÅ ont i ryggen o en hel del sammandragningar! Jag köpte med hallonte hem, från vanlig te affär på lösvikt...Funkar det??? Behöver inte vara ifrån någon hälsokostaffär?? Hur går det för er som dricker det nu då??
Nu har jag/vi avnjutit en PIZZA till middag..SÅ läääänge sedan det var..O såå gott, alltså!!
Orkade inte laga middag......
klo
Ja, sånt prov har jag med gjort, men hade inget av det...fast det kliat...Men gick väl bort eller va för lite, typ...