• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • atena100

Ja, det har jag hört talas om. Jag har aldrig varit in i Kulturhuset..inte haft tid..Det har väl renoverats endel med..har hört...

• Marre79

extraliten...
    grattis till den ev blivande flytten till hindås. här finns det oxå föräldragrupp om man vill gå

• extraliten

atena100 och Marre 79:
    Jo jag skall allt kolla om det finns föräldragrupper i hindås
    Fast jag inte så stor behov av att träffa andra par/blivande föräldrar 3 gånger i november, när jag dels kommer flytta 1 december, och sedan inte skall ha bebis förrän i början av feb.
    Finns ju alltid folk att både fråga och prata med när man har behovet

• atena100

extraliten
    Nääe, det förstår jag! Kan ju inte kännas så meningsfullt, kanske, att träffa människor som man kanske inte vill lära känna på det viset! Och har man inte behovet sååå, ahr man inte.
    Hindås ligger det mot Borås eller mot Landvetter!?!

• atena100

Hej på er! Hur mår ni?
    Jag ska bara jobba nästa vecka med på 50%, sen nästkommande vecka heltidssjukskriven, en vecka, i avvaktan på Hp-beslut! Vilket verkar gå vägen, trots att jobb på en förskola inte anses SÅ fysikst krävande. Men det var för att jag har foglossningar o sammandragningar!!!

• extraliten
    atena100 skrev 2008-10-17 18:19:42 följande:
    extralitenNääe, det förstår jag! Kan ju inte kännas så meningsfullt, kanske, att träffa människor som man kanske inte vill lära känna på det viset! Och har man inte behovet sååå, ahr man inte.Hindås ligger det mot Borås eller mot Landvetter!?!
    Ja precis, ligger precis mellan GBG och Borås
    Är uppväxt där så det känns kul att få flytta tillbak aefter några år i stan. Gillar egentligen inte att bo i stan.
    Skall kolla sen om det finns någon BVC föräldra grupp, det är väl kanske där man har mest nytta av att lära känna folk som man kan umgås med. Har för mig att de hade det när min lillebror föddes (vilket iofs är 16 år sedan )
  • klo

Imorgon bitti ska jag och sambon på föräldragruppen för första gången! Ska bli spännande att se vad det är för andra par som dyker upp.. ;)

Någon av er här som ska dit imorgon bitti?

• atena100

extraliten
    aha, oki! Åå, trevligt att flytta tillbaka till rötterna. Dina föärldrar o släkt kvar där också då? Mm, finns det säkert ju!

klo
    Ska börja om 3 veckor! Tisdagar tror jag de var! Vilken bm ska hålla i f-gruppen? Har du valt samma som din  bm, jamileh?
    Vad spännande! Får höra sen vad du tyckte då...

75 dagar kvar
  • klo

atena100: Jag har för mig att det var din BM, Azar som håller i kursen jag går på, men är inte helt säker.. hon hade inget svenskt namn i alla fall.

Tyckte nog att det var lite långdraget att sitta där i två timmar, plus att hon var ganska upprepande och sa samma sak väldigt många gånger..

Men vi fick ändå lära oss mycket nytt! Nästa gång ska det handla om smärtlindring, det tycker jag är intressant.

• polstjärnan

vad kul att hitta denna tråden. jag går också på munkebäck. ska få mitt andra barn den 6 februari...; )
    har en son sen tidigare, han har precis fyllt 6 år!!
    haha, jag skrattade lite när jag läste TS. för jag har tänkt exakt likadant som dig. "ska man aldrig få lämna blod eller ens väga sig...?" har varit på inskrivningssamtal i v 11. sen en kontroll, dvs endast lyssna på hjärtat i v 22... o nästa gång jag ska tillbaka e 25 november o då e jag i v 29 om jag har räknat rätt... kanske kan få kissa o lämna blod då eller nåt... vem vet... man springer i vilket fall som helst inte ner dörrarna där, det e nåt som e säkert...
    mår ni bra annars då?

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?