• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • atena100

klo
    Okej! Ja, hon pratar mkt och om samma saker i ett o när hon sen frågar om man har något att fråga om så är man ju helt tom i huvvudet! Men hon är väldigt glad o så så....
    Ja, smärtlindring e ju spännande o intressant!

jenniefe
    Välkommen! Kul med nya som dyker in.. Glad 
    Haha, mmm tror jag lämnat blod 2 ggr o urinprov vid inskrivnngssamtalet eller träffen efter det. Men verkar som de tagit bort det, att det inte är så nödvändigt längre. Ser kanske allt i ett blodprov!?!?! *förvirrande* Trodde nog o har för mig att förr var det viktigt med proteinet eller äggviteämnet i urinen, att ha koll på det så det inte var för högt eller nått....

• extraliten
    atena100 skrev 2008-10-20 20:41:23 följande:
    extralitenaha, oki! Åå, trevligt att flytta tillbaka till rötterna. Dina föärldrar o släkt kvar där också då? Mm, finns det säkert ju!
    Ja min familj bor kvar, och min sambos storebror och hans tjej och deras dotter bor i ett hyreshus brevid det vi skall bo i.
    Sen bor min sambos föräldrar 5 minuter med bil därifrån, de bor i nästan samhälle. r så skönt att ha nära till släkt och vänner så man kan ses under spontana och enkla förhållanden. Inte att man behöver kolla upp buss och tågtider..
  • extraliten

Skall till BM idag, hoppas de kollar NÅT. I alla fall ett litet stick i fingret, tycker det är kul. (Ja jag vet, jag är konstig)

• polstjärnan

när kommer era bebisar då? jag har inte läst hela tråden, bara den här sidan. det hade varit kul tycker jag om man hade nån att promenera ihop med eller nåt sånt här i krokarna... våran bebis e beräknad till 6 februari, det känns så länge tills dess... men det går väl...; )

• klo

Jag har BF 7/1 och längtar som en tok nu.. ;)

• pattisza

Nä du, jag hade Bf 19 oktober och jag längtar som en tok.

• pattisza

jenniefe
    Går man föräldrautbildningen så kanske man träffar någon där. och som jag skrev tidigare så är Öppna förskolan på kulturhuset kåken en bra mötesplats.

• polstjärnan

pattisza
    ja vi bor jättenära kåken, så det e väl en bra idé. men föräldrautbildningen går man bara med första barnet va? jag har inte hört nåt om nån sån, men återigen så e ju varken "vården" eller infon speciellt bra här i området...; )

• Miss E

SkrattandeKikar in och hänger med på tråden

Min BM; (som jag träffat 2ggr nu bara iofs) Helena Seth, verkar bra.

Måste ta stick i fingret varje gång o nästa gång är det stick i finger igen o i armen (måste hålla på koll på lite värden o så som varit dåliga innan, men verkar vara stabila nu)
    Men urinstick/odling, skall jag lämna första gången nästa vecka, fick med mig ett litet rör hem

Så på Fredag börjar våran Föräldragrupp, skall bli intressant o sen vad som sägs o vilka som är där

Men måste säga att jag är nöjd med bemötandet och dom verkar trevliga, so far!

(¯`°?.¸ ღ♥ v.28! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?