• atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Ja, alltså jag bara undrar vasd ni gör för koller? Lämnar ni urinprov varje gång, 1 gång under grav. eller aldrig??
    Jag har lämnat EN gång o är i v29. Jag tycker det verkar lite, eller!? Ser man nästan Jag fattar inte riktigt! För 14 o 18 år sedan tycker jag mig minnas att jag lämna ofta urinprov iaf........
    Hoppas på lite svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-15 17:06
    i Göteborg
  • Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?
  • atena100

jennife
    BF 1/1-09 så blir spännande o så vilket det blir...-08 eller -09 Så klart, hoppas på det senare! Var bor du då i området?

pattisza
    Åå, spännande! Blir kanske när som helst! Vill också ha nu! Inte vänta 2 månader....

klo
    Jaaa, jag längtar med nu! Fast jag kommer att se framemot varje onsdag nu. Va' på vattengympa ikväll...Det var jätteskoj o härligt!!

• atena100

Tjejen24
    Welcome in i denna tråden. Så du bor o går med på Munkebäck...Bara gått hos din bm 2 ggr!?!

• atena100

extraliten
    Härlgt o ha släkten nära! Min är utspridd.....skåne, småland

• extraliten

Jag har BF 3/2, så några av oss verkar ganska nära varandra i tiden

Jenniefe: Vart är det du bor? Jag bor också nra kåken.. kanske vi bor grannar

• polstjärnan

atena100 och extraliten

vi bor på balsamingatan. det ligger ju på samma sida som kåken, fast lite närmare munkebäckstorg typ... vart bor ni då?

atena100, wow 1/1 en sån rolig dag... det blir ju jättespännande... att inte ens veta vilket år det blir... fast jag säger som du, hoppas hellre på 2009.

usch idag e jag dunderförkyld, o inte har vi något vatten heller på ett par timmar till. de håller på att byta pump... ska va färdigt nångång vid 12 sa de. kan man ju hoppas på. man blir verkligen förslappad att bara sitta hemma i morgonrock... inte ens en kopp kaffe kan man få...
    min son elliot e också hemma, han får spela tv-spel... så han e glad i alla fall...; )

• Miss E
    Svar på #42
    atena100 - Jaaa, nyinflyttad i Olskroken, har innan gått på Mvc i Mölnlycke
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.28! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • extraliten
    polstjärnan skrev 2008-10-23 10:42:22 följande:
    atena100 och extralitenvi bor på balsamingatan. det ligger ju på samma sida som kåken, fast lite närmare munkebäckstorg typ... vart bor ni då?)
    Bor på Kungälvsgatan i några veckor till Ligger som en tvärgatan till Stockholmsgatan.
    Sen blir det Hindås! Men jag komemr gå kvar på munkebäck, känns onädigt att byta när man har 2 månader kvar..
  • extraliten
    polstjärnan skrev 2008-10-23 10:42:22 följande:
    usch idag e jag dunderförkyld, o inte har vi något vatten heller på ett par timmar till. de håller på att byta pump... ska va färdigt nångång vid 12 sa de. kan man ju hoppas på. man blir verkligen förslappad att bara sitta hemma i morgonrock... inte ens en kopp kaffe kan man få... min son elliot e också hemma, han får spela tv-spel... så han e glad i alla fall...; )
    TRÅKIGT!! Hoppas du får vatten snart då. Jag hade varit tokig, finns det någon gåg man verkligen behöver vatten så är det ju när man inte har det.. haha! Murphys lag...
  • polstjärnan
    extraliten skrev 2008-10-23 13:18:55 följande:
    TRÅKIGT!! Hoppas du får vatten snart då. Jag hade varit tokig, finns det någon gåg man verkligen behöver vatten så är det ju när man inte har det.. haha! Murphys lag...
    haha så e det ju såklart. vattnet e tillbaka!! så nu känns livet lite enklare...; ) kaffe har man fått o duschat har man. förkylningen e kvar dock, men det blir väl bättre. kungälvsgatan vet jag vart det ligger, har en bekant som bor i en av villorna där. hindås,jasså..det blir väl mysigt. har ni köpt hus där eller? vi var faktiskt o tittade på ett hus i tisdags i landvetter. men jag känner helt ärligt inte så värst mycket för att flytta just nu. ska man gå hemma, gör jag hellre det här. jag har hela min familj här o en del kompisar o så. sen går ju elliot i skolan här o har kompisar han också. så vi blir nog kvar här nåt år till i alla fall.
  • extraliten

Nej vi har fått en lägenhet där. Men min familj bor där så för min del blir det tvärt om, flyttar hellre så att man har familj nära när man skall vara hemma! (Även om de jobbar på dagarna ) OCh min sambos föräldrar bor i Rävlanda, och hans storebror bor i hyreshuset bervid det vi skall flytta till. Kan inte bli bättre.
    Sen är det ju lämpligt att flytta nu när jag inte får bära... behöver man inte göra SÅ mycket.. hihi

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?