Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Min kompis son dog idag som föddes i vecka 25

• Carinamamma84

Jag vet inte vad jag ska säga just nu är en av mina kompisar själv gravid och hon vågar inte träffa henne just nu hon är själv i vecka 35 men Iaf så tror hon nu att detta kommer att hända henne fast hon mår jätte bra och barnet.
    GUUUUUD VARFÖR SKA DETTA HÄNDA!!!!
    Vad ska man göra vad ska man säga när man träffar henne efter detta
    Vill bara kramma om henne och jag som åkte med en tjejkompis igår och pratade med henne om hur lillkillen mår

• Carinamamma84
    Svar på #613
    Dop Hmm låter jätte bra Ide
    Ok ska spara sidan till hans 1år dag
  • Carinamamma84

Tack alla visst är det hämskt
    Varför finns det något som heter och finns till ''Döden''varför fick inte alla få leva.
    Min mormor är gammal och kommer att dö snart Henne måste jag hinna träffa innan hon försvinner så hon får träffa Amadeus och Ebba.

Nu ligger Amadeus och sover och Ebba med hon har varit extrem jobbig ojoj inte kul alls hon hade inga öron idag Iaf.
    Men i morgon blir det lungt till hon kommer hem igen från dagiset.
    Får titta på något efter dagiset ta henne till stan och köpa lim så vi kan pyssla lite sammla ihop lite löv och måla och göra tavla som vi hänger upp på väggen sen.
    Sen ska jag inte glömma bort att köpa målarfärg så jag kan göra fot av tryck på Amadeus det blir skoj

När Amadeus ligger och sover och när han har napp så när jag inte hade en filt på hans hals så han har armarna över så nappen ligger under så gnällde han ALLTID om att nappen var borta nu kör jag med detta som jag gjorde med ebba och han somnar på direkten och nappen stotar han ut sen när han har somnat
    Filten tar han på ansiktet och börjar att snarka Hehe det har blivit hans snyttefilt så nu kan han inte vara utan den Ja smarta mamma Haha
    Till ebba köpte jag en snyttefilt när hon låg inne i min mage men den gilade hon inte lika bra hihi så slapp man massa bråk.

• Carinamamma84

Oj vad ni skriver hehe
    Nu är jag hemma efter att ha lämnat dottern på dagiset
    Igår gjorde jag fint med bloggen ska ta fram mer bilder nu

• Carinamamma84

Vad har ni för er??
    Sjäv ska jag på Älvsjö mässan den 31 okt
    Sen den 2 nov
    Barn mässan

• Carinamamma84
    Svar på #807
    Ja
    Jag tänket ju betalla nu när jag ka dit jag sk afå betalla 3-400kr.
    Hmm men kan du inte försöka komma Iaf vore ju Skitskoj att få träffa någon härifrån
    Ja om du inte kan så tackar jag ju inte nej häller
    Men hur mycker vill du ha för dem då??
    Så kan man skicka pengarna via internet..
  • Carinamamma84
    Svar på #810
    Hejsan Tjejen
    Ja jag tänkte göra det Hehe massa folk kommer dit som man känner Och det kommer vara skoj för Ebba oxå
    Ska ta gratis fotografering med den 31
  • Carinamamma84

Vilda Tiger hehe stooor tjeje
    62cm oj så gulligt hon är såååååå söt
    Nu är hon lika lång när Didos föddes

• Carinamamma84

Vilda Tiger Hehe förstår du nu hur stor Didos var när han föddes asså skit lång haha att han fick plats det fattar jag inte

Svar på tråden Augustibebisar 2008