Augustibebisar 2008
Men jag hade räknat med att Amadeus är minst 1år
Hahaha
Sätter sig på Huvet Asg
Amadeus ''Älskar'' detta ÅÅh vad han skrattar Haha
Detta är det äkligaste jag någonsin har set!!!!
Men så underbart.
Såååååå
Nu kommer hon från Föräldra&barn intervjuva mig hon komer att ringa mig någon gång denna vecka
är så nervööööös
Varför vara så försiktiga med sötsakerna som Fruktpur'e ??
Amadeus har redan fått Mangopur'e
Det finns ju inte socker i detta ju.
Och är bra för barnen att Lära sig fram till att nu är det dags för detta snart kommer mat.
Det är därför man ger detta med fruktmaten för att dom ska ''Lära''sig fram.
Ok jag kör med detta nu till Pojken jag ger honom första Nan2/Ersättning sen får han fruktpuré..han tyckte så himla mycker om Mango helt sjukt idag så skrev han efter detta när allt var slut
Sen blev han nöjd.
Oki jag läste lite fort hehe men förstår er nu.
Hehe nu sitter Amadeus med Bitring i munnen och mummsar på
Har precis lämnat Ebba på dagiset så nu är det lungt hära hemma till klockan 14.00
Ska träffa en kompis här ifrån och ta en promenad.
ÅÅh är så Närvös idag kommer ju hon från Föräldrar&Barn ringa
Berstämma datum och tid till när jag kommer bli interjuvad ÅÅh shit och jag som inte är en Människa som gillar att stå framför kameran Haha..
Natten var underbart som hela natten Ebba pratade i sömnen som vanligt hihi Sötnosen.
Sambon snarkade som vanligt Och Amadeus med precis som sin far Haha
Ska beställa massa saker från Internet med en Barn vagnsskylt som jag själv ska designa
Pris 199Kr..
Sen en väska med Vårdens deluxe..som innehåller nagelsax till temp nassug mm ja allt man behöver
Det bästa saken som jag ska beställa är Baby Cubes ja 10st portionskubar som man kan frysa in maten eller snack box till bröstbjölk
Coolt då har man mat till han börjar att äta ska börja lägga in maten nu med detta så finns det sen till honom.
Babyförlängare 4-pack
O Belly Belt för nyblivna mammor bra att ha sen när Nr3 kommer
Man ska se upp för morotspure och Mango detta går inte bort från kläderna alls
Jag hade köpt ny till Ebba då hon var liten och ja detta gick inte att tvätta bort