Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Svar på #999
    Fick för mig att det var på söndag men om det är i natt så är det ju bara att ändra i morgon Hallon

Ska titta på Film nu men godnatt på er alla
  • Carinamamma84
    Svar på #1002
    Jiiipii Haha Ok men då är det Alltså idag vi bytter en timme fram då
  • Carinamamma84

Hej hopp hur har alla det ??
    Själv har jag precis gjort kladkakka och dumlefluff Gott gott

• Carinamamma84
    Svar på #1134
    Verkligen jätte fint ÅÅh så snyggt
    Hmmm jag vet inte hur jag ska ha det det blir typ aldrig av likom
    Sambon vill inte han säger att han inte tror på Gud då vill han inte häller sina barn ska döpas
    Vadå jag är döp och jag bestämmer väl över mina barn eller??
    Gör jag fel som gör detta Iaf??
  • Carinamamma84

Hejsan
    Nu har jag fått sova med min pojk hehe det var döds skönt att få sova lite
    Nu har han ätit ska snart hämta ebba från dagiset.

MissH: Det är verkligen jätte jätte gott
    Så gott att man inte kan sluta äta den *Fniss*

Men då blir det ingen Dop
    Får försöka göra något annat då kan ni ge förslag till vad jag ska hitta på som blir till ett minne för mig sambon och min mamma

Lille08: Nu har Biljetterna kommit tack så hemskt mycket
    Ska ta så många kort hehe så kommer du få se på bloggen sen

• Carinamamma84
    Svar på #1158
    Ok
    Så hur var det??
    Vad hade hon på sig och ni hade inte präst då eller??
    Och vad åt ni mm berätta lite för mig så jag kan fundera på hur jag ska om jag få göra.

För han vill ju inte ja du vet en präst tro på gud mm Haha borde ta upp vad amadeus namn betyder Haha
    Tror på Gud betyder hans namn
    Nä nu måste jag dra för att hämta ebba kram så länge.

Wiem: Jag är Döpt Sambon är Döpt och så när vi var små.
    Jag tror inte på gud men jag tror på Gud då jag typ är nära döden och så som då jag fick honom via snitt natten dära på höll jag på att dö och blevså j*vla rädd
    Men Sambon tycker att man måste tro på gud om man ska hålla på med detta med Dop och han vill inte låta sina barn att bli Dröpa ja Amadeus..
    Jag vill men ändå inte :-/
    Så jag får hitta på något annat som sagt.
  • Carinamamma84
    Svar på #1166
    Jag har en filt över nappen och han älskar att han filten över ansiktet konstiga Didos haha han sover som en prins och vaknar inte alls
  • Carinamamma84
    Svar på #1195
    Så snytefilten fungerar bra för dig
    Amadeus kan inte vara utan den nu när jag har vant honom att ha en filt över nappen och sen drar han filden över huvet och börjar snarka Haha
  • Carinamamma84

KaOl:Klänningen är super snygg
    Ska du gifta dig eller??
    Ser ut som en Bröllopsklänning
    Så snygg..Fin kropp

Hejsan!
    Vi har varit på Föräldrargrupp för ungamammor
    Träffade massa härliga människor + babisar
    Men inga är lika underbara som ni alla hära
    Tänk att vi har paratas från alldra första början och detta kommer aldrig att få ta slut häller.
    Men Iaf detta var skoj Amadeus förjade ragga på en liten Flickbebis Dära stod han upp och bara åt sin knyttnäve och dregglade massa massa och bara jollrade och kollade på henne
    Sen så Ringde jag Bm för att få tid till P-piller så en Bm sa till mig att det är bara att komma in vi har öppet.
    Ok jag åkter dit och går in med barnvagnen och träffar på Kärringen som jag hade som Bm och jag säger till henne att jag vill ha P-piller.
    ''Du får komma hit mellan 16-18.00''
    Ok jag säger till henne att ja han var inte så liten som du trodde att han var han var ju faktist stor.
    Då säger hon
    ''Jag har kollat på papprena''
    Sen säger jag till henne att ja jag hoppas inte att nästa blir lika stor sen.
    Då säger hon
    ''Du ska ju äta P-piller så du behöver inte skaffa mer''

ÖÖh jävla kärring hon ska bara veta att hon har gjort kännste fel!!!!!!

• Carinamamma84

lille08
    Hej Gumman.
    Allt gick jätte bra på Mässan Gud vad det var folk många många gravida så man typ ville själv vara gravd
    ÅÅh så många små bebisar.
    Ebba älskade att springa runt och leka hällsa på massa figrrer som bäver och kyckling mm
    Sen gjorde hon armband och lekte i hinderbana mm.
    Jag gick runt med en tjejkompis på Sambon var ute och spelade.
    I helgen har jag varit hos mamma och sen i Söndags kom jag hem igen det var skönt att vara borta men ännu skönare att vara hemma

Just nu händer det inte så mkt.
    Ebba är på dagiset nu och Didos leker med babygymmet
    Hära vände han sig då han var 1mån uniffär så nu så vände han sig hela tiden men ändå så vill jag att han skavara på rygg för han får ett sådan fart när han vänder sig att jag blir lite ädd i bland.
    Han har även fler tänder under nu haha han bara äter upp sin hand snart och igår typ bet han mig Asg
    Hittade en Jacka igår som är röd och är skitsnygg vinterjacka för bara 380kr Billigt och snyggt ska ta bild på jackan sen.
    Den ser ut som att vara typ 3000kr dyrare.
    Babysimm nu på Löradag ochså i Huddinge sjukhus.
    Ebbas Forograferingar har kommit ochså.

Vda har ni för er ??

Svar på tråden Augustibebisar 2008