Augustibebisar 2008
När dom stoppar in händerna i munnen och dregglar som attans och bajsar mer och oftare då är tänderna på G
När dom stoppar in händerna i munnen och dregglar som attans och bajsar mer och oftare då är tänderna på G
Har ni kännt efter är det vast eller vit???
En brunett gick genom staden och såg en lapp som satt på en lyktstolpe. På lappen stod: lägenhet att hyra.
Brunetten blev väldigt glad eftersom det var precis vad hon behövde.
Hon ställde sig vid lyktstolpen och började försiktigt knacka på.
Ingenting hände. Hon knackade hårdare. Ingenting hände igen.
En brunhårig poliskvinna på andra sidan gatan hade observerat denna scen en stund och tyckte synd om vår brunett.
Hon gick fram till henne och frågade vad som var fel. Brunetten berättade att hon hade läst lappen och knackat på men att ingen öppnade.
- Det kan ju inte vara möjligt, sa polisen, någon måste vara hemma, det lyser ju!
Godnatt allihoppa nu ska jag sova innan gubben kommer hem sussa sött.
Hej If Only haha jepp 3 tänder har lill killen
Välkommen och grattis två söta Flikor.
Själv har jag läst gammla trådar dära vi var gravida och väntade bebisar.
Såg att Amadeus var en av 40 barn som var över 5g ojoj höll på att tappa ögonen.
Sen har jag kollat in mina gammla bilder då jag var gravid ÅÅh jag saknar magen på något konstigt sätt haha men vågar inte bli gravid igen efter allt jag läste om Fy Fy
Nä nu ska jag gå på toa och sen sova gott
God natt igen haha
Sambon gör mat idag och gott blir det
Han steker kött och till det pepparsås och beanes'esås som jag vill ha sen i ungnene har han potatis som han har kluftat och morötter
Ikväll ska vi äta gass vaniljeglass som jag tycker om och sen köpte han jordgubbar till och blockchoklad sen köpte han brio ost och salta kexs
Hmmm vad är detta ???
Romatist hehe..
VT ge henne alvedon
Det går över då..Lycka till små bebisar får lätt feber och ja det är 3 dagar feber kan vara så. om inget hjälper så åk til Sjukhuset.
Men detta är inte farligt ge bara alvedon till henne och ge henne lite vatten.