Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Nu har Didos fått smaka på Mango pure Det Älskade han som bara den Hehe han ville bara ha massa men jag gav Ebba liteochså och la rästen in i kylen så får han lite senare eller i morgon

• Carinamamma84
    Svar på #1716
    Hej.

Han fick provsmaka mago pure igår och tyckte att detta var himmelriket Haha
    Inte tyckte han illa av detta iaf.
    I findland är det samma som hära men man får prova tidigare och se om dom gillar detta.
    I findland har dom inte lika hårda Bvc som hära i sverige.
    Ebba fick börja få mannagrynsgröt som jag gjorde åt henne fast detta blev som välling ''typ''
    Detta älskade hon som satan alltså Haha och Bvc tyckte att deta var bra gjort.
    Hon blev mätt och sov gott hela natten.

Mannagrynsgröt vill jag rekomentera åt er alla med till er så
    Dom kommer älska detta och kommer att bli mätt med.
    Jag gav henne alltid först Ersättning och sen efter en timme eller två fick hon mannagrynsgröt.

Som vanlig mannagryn fast att detta blir som välling som dom dricker från flaska med lite salt och putte lite socker för att ge lite lite smak.

Ska ge själv detta till honom när han är 3mån.
    Men Burkmaten alltså mago purre var likom som jag kommer ge honom någon gång då och då fram till 4 mån att han lär sig.
  • Carinamamma84
    Svar på #1728
    Jora lite salt är helt ok alltså lite lite och socker för att ge smak.
    Allt gick jätte bra med ebba när hon åt detta vid 3månader och Bvc tyckte det var bra hon sa åt mig att detta var bra gjort Carina
    Ska börja ge honom ochså vi 3-4mån Ko mjölk är inte så himla farligt för deras små magar.
    Isf skulle inte Bvc sagt att detta var bra gjort och att hur jag kom på med detta.
  • Carinamamma84
    Svar på #1736
    Ok hära är det Ok inte faligt alls och Ebba har det bra än idag och hade inte ont och mådde inte illa alls.
  • Carinamamma84

Ja vi har oxå en Hoppgunga men måste hämta ner den till Didos bara.
    Ebba hon älskade den så himla mycker.
    Tror nog han oxå kommer göra det han älskar att stå på bennen hela tiden vill bara stå upp inte ligga alls.

• Carinamamma84

Hjälp Haha jag tror jag är Gravid.
    Hade mellan blödningar igår helt sjukt och bröstvårtorna är stora igen efter att ha varit små efter didos.

• Carinamamma84

Moi : Jag vet inte Iaf jag vet inte om man ska behålla eller inte.

Ååh jag har 3mån kontroll på Fredag
    Gissar på 8000g på min pojk

• Carinamamma84

Hellen : Hoppas inte allså jag vill inte jag vågar inte.
    Håller tummarna att det kommer vara mens nästa månad

• Carinamamma84

VT : Jag gör inte barn jag är ingen mördare.
    men jag önskar inte att vara gravid ännu nej jag använder inte skydd jag kan inte mår inte bar för det inga p-piller inte kondom

Svar på tråden Augustibebisar 2008