Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

en Aprilbebis....

• BebisVagga

här e min aprilbebis från igår

• BebisVagga
    Lana skrev 2008-10-16 09:33:12 följande:
    ni kan ju lägga bilderna i bildtråden annars???så den används
    bildtråden?
  • BebisVagga

Julklappar: alla pratar om födelsedagar.. här planeras det julklappar.. Jag har beställt 2 fina ölglas o frostatglas o så e det en Bild på Gabriel i vardera glas... så jävla fina e dem..

http://www.fujidirekt.se/asp/_shop/mugg2/

• BebisVagga

har laggt in en bild i bildtråden i dag!!!!!!!!   

• BebisVagga
    MissHellen skrev 2008-10-17 11:35:31 följande:
    Har lagt upp en massa nya bilder i bildmappen på min sida Hur gör man om man vill lägga in en bild på bildsidan våran?
    du Kopierar bilden o klistrar in den.. men du måste vara + medlem
  • BebisVagga

dopkläderna till Gabriel finns nu i min blogg.. ta en titt!!!

• BebisVagga
    Kesso skrev 2008-10-18 21:06:14 följande:
    Oj då! augustibebisar. Det skulle bli ett augusti barn här men blev juli i stället. Då får man väl kanke inte vara med här då?
    jag fick ett aprilbarn men jag tillhör ju ändå denna tråden.. var ju ändå BF i augusti.. vi har ju pratat sen +ett ju.. inte kan man sluta med det nu heller.. hihih
  • BebisVagga

Vad ska man önska sej i julklapp till Lillprinsen då?? vad kan en sådanhär plutt behöva?????? vad önskar ni er till era barn??

• BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-10-18 21:15:32 följande:
    MEN SJÄLVKLART ska du va med ändå! Lyckeli kom ju med i juli istället för augusti, och sedan har vi ju några i september, plus Gabriel i april. Men det blir för långt trådnamn med "Vi som fick barn april, juli, augusti och september 2008" BVDet är skitsvårt! Vi känner inte att vi behöver så mkt. Kanske lite kläder i större storlekar inför våren? Kanske några cd med barnvisor? Pussel? Pekböcker? Pengar på konto? Kolla in Marelds lista, där fanns många bra saker.
     ja pengar på kontot o presentkort på kläder får det nog bli.. böcker behövs inte då jag fick en stor stor låda med säkert 100 olika disneyböcker för han ska flytta
Svar på tråden Augustibebisar 2008