Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

Jag har hittat en sida där man kan beställa afficher... 30 X 50 stora o det får plats 15 bilder på den.. helt coolt..

http://www.ifolor.se/

Fatta att man kommer beställa några sånna

• BebisVagga
    lille08 skrev 2008-10-19 09:33:10 följande:
    Zitrus: Jag tror också jag hittade din tråd... fy vad hemskt! En stor kram till dig!! *KRAM*
    jag har nog missat något?!?!?!?!?!?!?!
  • BebisVagga

Jag har sett det vackraste i världen i dag hehe.. jag ville prova dopkläderna på gabriel.. (det han ska ha under klänningen)

• BebisVagga
    4 dagar kvar nu till dopet.. OHH kommer fan börja gråta.. känns som om vi passerar MÅÅÅÅL..  när jag står där o ska hålla handen på hans huvud så kommer jag bara tänka.. vi klarade det.. han lever han e frisk han blir stor.. vi e imål.. *grååååååt*
  • BebisVagga
    KaOl skrev 2008-10-22 08:56:01 följande:
    BV: kan tänka mig vilken enorm känsla!!!! så himla underbart att allt gått så bra
    ja det e det.. man har varit rädd mycket
  • BebisVagga

en vän till mej fick en bebis i helgen.. född i vecka 16.. så liten så liten.. men så söt...

• BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-10-21 16:51:47 följande:
    Min kompis son dog idag som föddes i vecka 25
    usch.. samma vecka som Gabriel föddes ju..
  • BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-10-22 11:16:34 följande:
    BV: Vecka 16! Skrev du fel eller var det ett missfall? SALVIA: Hahahaaa! "knulla lite..." Gott! Nä, det har nog inte varit några tips men mina är: 1) gästbok med frågor de ska svara på. 2) beata-quiz(ska vi ha, med frågor om Lyckeli och hennes namn, med inramat foto som förstapris.
    hon fick värkar.. hela processen med 10 cm öppen o så.. den kom bebisen.. så pluttig.. jag har fått se bild..  nej vecka 16...
  • BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-10-22 11:29:30 följande:
    BV: Min syrra förlorade sitt andra barn i vecka 16 också. De hade riktig begravning och allt. Hon sa att det var som en minibebis.
    ja det e det... men då skelettet inte e hårt så ser det lite konstigt ut.. o direkt någon mun fanns det inte ännu..
  • BebisVagga

gick bra med barnvakt i går.. o jag fick se min björn gustavsson... tror jag ska fria till honom..

Svar på tråden Augustibebisar 2008