Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

Vilda Tiger skrev 2008-10-28 12:25:38 följande:
    BVOjoj! Du har missat en del. Det där har vi talat om flera ggr redan.
    okej.. man har missat en del då man inte har så mycket tid att sitta här--
  • BebisVagga
    kvällen i går slutade i katastrof...

Fick ett sms av min bästa vän. han ville kela med Gabriel så vi körde dit.. hunden med..

Min hund o hans ena hund rymde ut o började busa..

men hans lilla vovve sprang bort på vägen o blev påkörd..

Jag bad kompisens tjej att passa Gabriel medans vi åkte till djursjukhuset i hässleholm..

röntgen plåtarna visade massa krossade ben i höften.. och en operation hade kostat mellan 30-50 tusen.. (hur galet e inte det)

Och hans tjej som står på hunden hade varit så JÄVLA korkad att skita i att försäkra hunden. (han e ju aldrig borta från oss så han kommer aldrig bli skadad om han e vid oss, e hennes ursäkt)

slutade med att han fick somna in... INGEN roligt bilresa hem kan jag lova....
  • BebisVagga

idag ska jag till bvc.. 10:30

sen ska man fara vidare ner till trelleborg i dag o stanna över natten.. första gången vi ska vara borta en hel natt..

• BebisVagga
    guldring skrev 2008-11-04 08:38:57 följande:
    nu testar jag igen
    för att få den liten så högerklickar du bara på bilden i galleriet.. Öppna inte upp bilden utan högerklicka på den lilla o kopiera.. klistra sedan in här
  • BebisVagga
    Lana skrev 2008-11-04 09:17:54 följande:
    marled; härligt...vill me åka bort....såå underbart vart ska ni? såg nu..va härligt...då är hon ju mer med när ni åker dit...så himla roligt...VT;underbar beskrivning hahamåste bara undra....hur sover era små?Elly har alltid varit en vakenmaja....typ vaken 07-11 sen sova till ca 14 och vara vaken till 21...men i några dar bar asover hon..i går vakna vi 07 hon somna 09-12 och var vaken till 14 och sen sov hon till 18 och sen var hon vaken till 19,30 sen sov hon natt...och i dag gick vi upp 08 och 09 sov hon redan..varför all denna trötthet... hon är 10½ vecka.
    Gabriel e vaken hela dagen.. somnar någon timme runt 19.. sen lägger vi oss vid 22 sen sover han till ca 7 på morgonen
  • BebisVagga

tänder kanske.. eller en växt period.. kan vara vadsom..

• BebisVagga

har badat badkar med min lille prins i dag för första gången

bada
    han älskade det.. gjorde en massa nya ljud jag intve hört innan.. jag var i paradiset.. dock gjorde han massa grimaser o vi klickade väl kameran i fel grimas så han ser helt sur ut

• BebisVagga
    Kvack skrev 2008-11-05 20:15:24 följande:
    Gosh: vilken liten sötnos.BV: visst är det härligt att bada med barnen.Jucea: du bara bygger o bygger
    ja.. synd bara att vi inte har Badkar här hemma.. men vi tänkte det att vi ska köpa något stort fyrkantigt i plast i sätta på golvet i duschen nere i källaren.. måste ju funka likabra?!
  • BebisVagga

idag har gabriel fått vara tomtemodell

Min tomte

Svar på tråden Augustibebisar 2008