Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

Carinamamma84 skrev 2008-12-04 17:56:01 följande:
    Svar på #3309Gud vad söta ni är Tillsammans alltså så sött Verkligen mysigt hehe Sötnosar haha
    kolla in bloggen www.tinkerbellan.webblogg.se där finns fler bilder... HAHAHAHA förbered er på skratt,, hade ju fåntratten Nathalia med oxå.. tokig unge det där..
  • BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-04 18:09:33 följande:
    bv gud vad gullig bild! vilken stor kille han har blivit nu!
    ja.. han närmar sej 6 kilos gränsen nu..
  • BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-04 18:12:55 följande:
    ojoj, han måste ha satt rejäl fart??? ted är ju precis över 7 kg hihihi!!! men hur lång och tung var lillkillen på bf?
    648g o 30cm..

nu över 5 kilo o 55 lång
  • BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-04 18:30:54 följande:
    ja, jag tänkte alltså på hans ordinarie bf, i augusti.
    2995 o 47 lång var han 2 veckor efter sin BF dag..
  • BebisVagga
    Amelie skrev 2008-12-04 21:40:49 följande:
    "Bibeln" är "Växa och upptäcka världen". Lina: Wow, han är ju jättestor!! VT: Tur att din syster fick en massa barn sedan också. BV: Vad roligt Gabriel verkar ha haft på badhuset. Pling: Vilken bra present! Det ska jag komma ihåg när jag ska köpa present till någon.Igår, innan jag skulle åka med flyget, ringde min kompis från Kiruna och var i Luleå... jag hade egentligen inte riktigt tid - hade inte packat, jag låg i sängen, klockan var halv tio och flyget skulle gå kl 1445.Men så ville jag så gärna träffas och kolla in hennes bebis, Måns, som föddes i oktober. När jag såg honom så insåg jag hur mycket som hänt i utvecklingen med Robin. Häftigt!Nåja, jag steg upp, duschade mig och Robin och tog bilen till min kompis svärmor där de huserade. Och allt detta på 30 minuter. Från sängen och till svärmorn. Imponerande för en som fått första barnet tyckte min kompis. Så jag insåg att man kan om man vill....Så har jag en arbetskamrat (som anställdes för att vara min vikarie) som fått en flicka förra fredagen. Jag längtar att få nosa på henne (bebisen alltså, inte arbetskompisen).
    Ja han hade roligt.. även jag.. Nu har han fått mat o han slocknade direkt.. så.. nu e det läggdax för mej med.. Godnatt alla
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-04 22:54:04 följande:
    Svar på #3314Sötnorsen alltså Jag som trode att det var Olagligt att ha ett sådant söt pojk som Gabriel.Måste nog ringa puss polisen Carina för massa pussar Haha Så sött när mannen din äter för hela ansiktet haha så underbart söt bold och bilderna från badet hehe gulligt
    Ja hehe.. ibland när jag tittar på honom så känner jag hur tårar samlas i ögonen o så tänker jag.. fan vad fin han blev.. vilken kämpe..
  • BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-04 18:30:54 följande:
    ja, jag tänkte alltså på hans ordinarie bf, i augusti.
    tittade i bvc boken.,.. dagen efter hans BF vägde han 2400 o var 42 lång..

men man får räkna efter ca 14 veckor eftersom dem tappoar ju i vikt o det e ca 2 veckor återuppshämtning.. han hade ju inte förlorat dem 2 veckorna i magen.. och 2 veckor efter bf vägde han 2675 o var 43.5 lång

så han hade varit en lite bebis ändå..
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-04 22:55:50 följande:
    Jag ska på Dop på Lördag har köpt kort vad med kan jag köpa åt min Kompis som ska ha dopen på hennes underbara son..Som är så speciel för mig han som var nära på att dö som jag berättade om som henens son fick blodförgiftning.
    Köp en prydnads ängel.. hitta gärna en ängel som har ett budskap.. tex "jag ska skydda dej" eller "Jag går vid sin sida"

såg en supervacker ängel i eslöv när jag gick där..

tyvärr hade jag inte över 300 med mej den dagen så... men GUUUD DENNA VILL JAG HAAAA...

Ja.. det var ett litet tips iaf..
  • BebisVagga
    BebisVagga skrev 2008-12-05 07:56:17 följande:
    tittade i bvc boken.,.. dagen efter hans BF vägde han 2400 o var 42 lång..men man får räkna efter ca 14 veckor eftersom dem tappoar ju i vikt o det e ca 2 veckor återuppshämtning.. han hade ju inte förlorat dem 2 veckorna i magen.. och 2 veckor efter bf vägde han 2675 o var 43.5 långså han hade varit en lite bebis ändå..
    inte 14 veckor.. 14 DAGAR förståss......
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-05 12:38:47 följande:
    Yess jag fick min mens haha är inte GRAVID
    Va skönt.. Jag har inte haft mens på 3 månader nu.. men tar p spruta var tredje månad så det e därför..
Svar på tråden Augustibebisar 2008