Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

lille08 skrev 2008-10-24 08:48:02 följande:
    KaOl: Här får du recept på både trolldeg och play doh-lera! Play doh-lera Du behöver:5 dl vetemjöl2 dl salt2 msk alun eller citronsyra5 dl kokande vatten1½ msk matolja Gör så här:Blanda först samman mjöl, salt och alun/ citronsyra.Tillsätt vatten och matolja.Rör samman så att degen får en fin konsistens.Degen kan även färgas i önskad kulör med t ex karamellfärg. TrolldegDu behöver:3 delar vetemjöl1 del salt1 - 1½ del vattenBlanda mjöl och salt i en skål. Tillsätt lite vatten i taget, blanda och knåda tills du får en smidig deg.
    Play doh-lera e ju så bra..
  • BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-10-24 17:57:03 följande:
    Jucea: Gud va skönt att det inte var någon större fara! Jag är jätteglad att han är hemma i ett stycke igen. Och Ted på soffan, då är världen som den ska vara. CARINA: Såg filten på din blogg. Jättefin! Lyckeli har också en lekfilt som hennes mormor har gjort. Den är nallar, ankor och äppleträd på den.
    Jag kommer itne in i din blogg... du måste ha angivit fel adress när du kommenterat
  • BebisVagga

haha

kolla in denna bjässes--

snacka om att man INTE ska åka till australien

• BebisVagga

hejsan.. Dopet gick bra... var rejält trötta på kvällen bara

• BebisVagga
    jeng skrev 2008-10-27 12:48:43 följande:
    bv, åhh vad fina ni var allihopa vilka är det mer än ni på bilden? faddrar? syskon?
    han som står med ljuset e gudfar (mattias Bror).. den långa brunhåriga tjejen brevid mattias e Fadde (min brorsdotter) o hon som håller Gabriel e gudmot ( min syster.)

o så prästen
  • BebisVagga
    lille08 skrev 2008-10-27 23:38:14 följande:
    Nu har jag pysslat lite här med en dopinbjudan... vad tror ni? Ser det FÖR blommigt ut?! Kanske gör om den helt sen... min hjärna är lite för trött för photoshop ikväll känner jag...
    va fint...
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-10-28 00:06:17 följande:
    Svar på #1134Verkligen jätte fint ÅÅh så snyggt Hmmm jag vet inte hur jag ska ha det det blir typ aldrig av likom Sambon vill inte han säger att han inte tror på Gud då vill han inte häller sina barn ska döpas Vadå jag är döp och jag bestämmer väl över mina barn eller?? Gör jag fel som gör detta Iaf??
    ja e ju itne riktig rätt att döpa barnen om pappan inte vill vara med..

varför inte ett namn kalas eller ett borgligt dop?!
  • BebisVagga

vet ni vad jag hade tyckt var roligt..

Om vi hade kunnat ses allihop.. hmm blir kanske lite svårt om träffen e i Umeå för vår del men men.. jaja .. var bara nått som slog mej..

Svar på tråden Augustibebisar 2008