-
-
dem intervjuade mej i MAJ.. dem sa att det skulle komma med i JUNI nummer... men det e lite sent nu va?! heheh så nej trode inte jag kom med..jeng skrev 2008-12-23 08:35:28 följande:oj visste du inte om det??? de måste väl ha bett om lov för att få trycka bilden osv? eller menar du att du inte visste vilket nummer det skulle vara med i? -
kommer ut den 30decTvåbarnsmamma84 skrev 2008-12-23 22:00:56 följande:Svar på #4393Så söt han är eran son Så fint kort När dom interjuvar så kommer man med på tidningen.min kommer ut i januare i februari Är det försent att köpa tidningen där du är med på eller finns den i affären ännu ?? -
Gabriel har blivit sjuk.. Igår syresatte han sej dåligt o han andades tungt som bara den.. Pkte in på barnakuten o där fick han inhaleras.. får bricanyl som vi ger honom var 8e timme.. inte alls kul o se sin stackars bebis sjuk.. speciellt inte efter allt vi redan gått igenom..
han äter dåligt o sover dåligt.. nästan bara gråt hela dagarna.. -
Lilla gabriel gjorde dessutom sitt första riktiga ljud i dag.. han sa Babba.. hur det ordet utvecklar sej ska bli roligt o höra.. annars e det med ahh ehh wooh som hörs.. hehe
-
vi föräldrar.. Kommer ut på tisdag i affärenWiem skrev 2008-12-27 21:07:06 följande:Skummar lite.. vilken tidning är BV intervjuad i? -
förtidigt föddaKesso skrev 2008-12-28 13:44:04 följande:Min plutt var 5 mån. i förrgår. helt otroligt! Vad det går fort. det märks att han kräver mera mat nu. märker ni också av det?VT: Här är det lugnt i dag. Ska röja lite i tvättstugan. Nu ska vi snart äta tacos.BV: Då måste jag kolla läget i tidningen. Vad handlar det om? -
Idag blev min lillprins 8 månader.. helt sjukt vad tiden går..
-
ni glömmer inte köpa " vi föräldrar" i dag va!!!...
-
vet ej.. 1.5 vecka kanskeKesso skrev 2008-12-30 17:08:04 följande:BV: var i affären nyss. Gissa vad jag glömde? Jo, vi föräldrar. Så typiskt mig. Hur länge är en sådan ute i butiken? Måste den köpas i dag?Nu är jag själv med Nils. vilma har åkt med till mormor och morfar. Mannen är på sjukhuset. Nu är svärfar jätte dålig. Ja, när ska det ta slut? Snart nytt år. Jag hoppas att det inte händer oss något sorgligt år. Men vi har ju haft 3 tuffa år nu så ....hmmmm...? Tänk om vi kunde vinna något! ja, då blir det positivt. -
Gott nytt år på er alla..
I dag e det städ på chemat..
sen ikväll blir det en räksmörgås för gästerna.. sen lite prat o mys med ungarna..
sen efter det en fläskfilee middag (som jag haft i marinad nu ett dygn) med sallad klyftpotatis o kantarellsås..
sist blir det chokladpudding med grädde banan och marränger..
Kan väl bli bra sista dagen på året! -
om du vill så får du gärna visa din kusin min sida o min blogg.. o vill hon fråga om något får det bra,,, det finns lyckliga slut.. se bara på oss... hälsa henne det..Lana skrev 2008-12-31 13:53:50 följande:Jag ska läsa ikapp sedan!GOTT NYTT ÅR PÅ ER!Min kusin fick nyss en bebis på lite mer än 500g i dagarna...shit hoppas den klarar sig! -
nej allt gick bra.. jag fick en miniklump o du en fettisklump haha..3 barns mamma84 skrev 2009-01-02 16:10:11 följande:Svar på #4689Ja underbart när dom sover så får man oxå sova bättre.Hur har du det hur går läggningen hur dig Tjejen??Ja BV ojoj det var värkligen hämskt för dom kom Gabriel.Men allt gick jätte bra men jessus vad man blev rädd att nåt skulle gå fel med henne -
hur mår den lilla??Lana skrev 2009-01-02 20:36:08 följande:Mareld; det blev en lite flicka.VT;vet inte det var min syster som fick veta det och hon hade glömt fråga...hon vet inget om sådant här Kesso; nä som tur är gör hon inte det.Amelie;jag var MÄKTA sur på han...telefonen hade "stängt" av sig när han tappade den säger han och han hörde inte av sig förän 05,20 och visste inte var han var,var han hade varit eller något...men jag var så lättad att han ringde.men fasen han MÅSTE lära sig till nästa gång att ringa,runt 04 så hade jag ringt alla sjukhus och polisen och jaga upp min megafulla pappa för att passa Elly om hon vaknade för jag körde runt och letade efter honom i en timma...IDIOT!FY va läskigt,fick läsa 2ggr för att fatta attd et var 2åringen som dött...fy va henskt jag ryser.!Åh sån lista vill jag med göra låter som toppen grejer att göra!BV;det ska jag göra!Pling; så ska du inte känna..vi har hur många som hälst att köpa till så vi har bestämt 200kr till alla utan barna som får för 150kr...vi ska ändå köpa till ca 15vuxna och 6barn så det är massa pengar.Lille;haha underbara barn..så typisk och härlig komentar.carina; kommer den ut i tidning med eller är det bara på nätet? -
vad för äppeljuice??? en vanlig eller dem juicerna för bebisar?3 barns mamma84 skrev 2009-01-03 15:12:53 följande:Idag provade jag äppeljuce till Didos med lunchmaten oj vad gott han tyckte.gav lite för att testa så nu vet jag att han gillar den så nu dricker han vatten och äppeljuce till maten.nu ligger han och sover sin skönhetssömn hihi och jag orkar inte göra nadda är så trött så grinig jepp mensen på g kan komma när som hällst nu så i mon blir det att åka till apotecket och köpa tabbleter som förminskar blidningen.åååh vill vara gravid för att slippa mensen men ändå vill jag inte va gravid orka gå runt med en mage igen haha -

fick till en bra bild.. Givetvis fick han ingen redbull men bilden blev kul -
e era bebisar med så meningslöst gnälliga.. bara MÄÄ MÄÄÄ MÄÄÄ MÄÄÄ hela dagarna.. bara sånt där klagande ljud lixom.. aldrig rigkitg skrikig eller gnällig bara så klagande..
VAD SKA MAN GÖRA??
han e bara tyst när man e ute.. men det kan jag inte vara hela dagarna -
aha.. den har jag inte hört talas om.. men ja då e det väl bara att vänta på något nytt som ska hända..Vilda Tiger skrev 2009-01-05 09:09:45 följande:BVSäkert den berömda 19veckors fasen. Han kommer ur den snart. Min syrra säger alltid (hon har inte läst bibeln) att alla barn är extra gnälliga en period innan de lär sig ngt nytt och det stämmer ju! Så efter en gnällperiod så kommer den en tand, de lär sig krypa, de kan greppa leksaker, de kan gå, de kan... osv. JuceaL vänder sig aldrig till mage i sömnen, bara från sida till sida. Hon har aldig sovit på mage. Men kuden är rätt tjock... Kommer nog att ha kvar den ändå. -
gabriel vägde 5.3 idag o var 58 lång..
-
ja han har nästan gått upp 5 kilo sen han föddes.,. o växt nästan 30cm..