Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

jeng skrev 2008-12-05 18:29:33 följande:
    haha är ordet PÖMSIG uppe för diskussion igen? här nere i smålan så använder älre (och yngre också antar jag) som ett ord för trött och sådär. men där jag kommer ifrån så betyder det "sexuellt utmattad" haha så et blir ju lite klash när folk säger det om lilla pluppen!! iag har jag fått bilbarnstol!!! jag fick den jag ville ha och dessutom så fanns inte färgen som vi båda kompromissade fram, så jag fick en svart och röd, den som jag ville ha! sen hae de eg hunnit höja priset redan, men jag fick den ändå till det lägre priset, eftersom damen i butiken faktiskt sagt att det borde gälla om jag kom tillbaka närmsta veckorna haha, jag var där i förrgår!! japp det blev en britax hi-way för 2195, den passar kanonbra i bilen och ted sitter jättebra i den!
    Pömsig e sexuellt utmattat här.. så det använder vi inte på bebisar iaf.. hehehe
  • BebisVagga

Har ni sett så underbara ögon.. o kolla in fransarna haha-- dem har han fått efter sin pappa

• BebisVagga
    Tvåbarnsmamma84 skrev 2008-12-07 13:43:20 följande:
    Idag har sambon storstädat haha jag har bara tagit det lugt ja nu är det 18daar kvar till det är jul så man måste köpa julklappar Igår fick Didos en bitring det gillade han haha tuggar som en hundvalp Nu sitter han i babysittern och tittar på Tv.
    Jag har hört att bitring som man kan frysa in ska vara bra?? någon som vet om det e bra eller ej? jag har en vanlig i plast
  • BebisVagga

Nu ska man snart ner till barnmorskan.. Få p sprutan o göra cellprov.. känns lite läskigt..

• BebisVagga

God jul till er alla från oss.. Tack för ert fina stöd under vår sjukhustid.. Värmde varm om hjärtat o gav en kraft att orka vidare.. tack..

• BebisVagga
    Lana skrev 2008-12-08 21:56:07 följande:
    Nä nu ska jag gå och sussa för att orka med en dag med folk som stirrar när man ammar och som kommer ge Elly ersättning för man inte räcker till..(inte för att trampa nån på tårna men så känns det)
    jo så känner jag med.. Kan inte gå gravid.. kan inte föda... kan inte amma.. ja så här fick man inte heller visa något direkt mer än gråt på ett sjukhus..
  • BebisVagga

Gabriel har fått en ny hobby... det e att ligga på mage o titta upp på mamma som gör urfåniga grimaser.. Han skrattar så dreggel far i hela rummet känns det som...

duktig kille

• BebisVagga

Nu har jag fixat en bumbostol... får se när tradera tjejen skickar mail om pengar... LÄÄÄNGTAR

• BebisVagga

Någon som har BILDDAGBOKEN här...

Tinkerbellis heter jag.. o lösen är Mstg

om man e vän med mej behöver man inget

Svar på tråden Augustibebisar 2008