Inlägg från: BebisVagga |Visa alla inlägg
  • BebisVagga

Augustibebisar 2008

Gabriel hade bara gått upp 150g på 3 veckor så nu kommer dietisten att skicka näringstillskott... dock hade han växt 2 cm på längden..

• BebisVagga
    MissHellen skrev 2008-12-12 11:20:40 följande:
    BebisVagga skrev 2008-12-12 11:14:14 följande: Vad väger han nu?
    4495 o 56 lång..
  • BebisVagga
    MissHellen skrev 2008-12-12 13:09:44 följande:
    VT: Härligt med så bra nyheter BV: Äter han dåligare än förut eller? Wiem: Ojdå, alla på engång.. Verkligen! Fy, hoppas ni blir kry snart igen I går kväll nattade R Elton, han kom hem tidigare De tog lite längre tid för dom, än vad de brukar göra för mej o Elton. Men, R gav inte upp o tillslut somna gofisen Somna lite efter 22 o sov till 01 kanske, gav han nappen. O han tog den Så sov han en stund till! Så i natt gav jag bröstet bara 5 gånger tro jag!
    nej MYCKET bättre.. han äter va 180 ml var 4e timme.. men han rör sej hela tiden.. aldrig stilla snurrar o snurrar o upp med huvudet.. så bvt tanten sa att han förbrukar nog MASSOR nu när har rullar o kravlar runt
  • BebisVagga
    Kesso skrev 2008-12-12 12:48:59 följande:
    BV: vad är det för näringstillskott?
    vet ej ännu!!
  • BebisVagga

Ja då har man blivit väckt av en JORDBÄVNING för första gången..

Utanför ystad började den.. O det e ca 10 min här ifrån... men ändå skakade hela huset o man hörde glad o porsling klirra i skåpen.. O det lät som en stor stor lastbild dundrade förbi huset...

både lät o skakade.. men inte en vind sblåste i träden..

trode först det var ett tåg..

• BebisVagga

nu ska jag o Gabriel på gangstar party... kul..

• BebisVagga

Jag har beställt 2 ölglas o frostat glas till mattias i julklapp.. 1 bild på gabriels första leende på det ena glaset.. o en annan fin bild på det andra..

första leendet e ju ändå ett minne för livet..

• BebisVagga
    Hallonsocka skrev 2008-12-22 17:56:35 följande:
    Linda: Hihi! Åh M har inte börjat skratta sådär än, mycket mer stötvis Iiihåhh Bv!: Såg dig i min Vi föräldrar tidning idag! Jag blev hel förvånadJösses vad "tur" det verkar som att A inte alls har vinterkräkan, utan blitt matförgiftad. Han sitter här bredvid och mår MYCKET bättre även om han är rätt svag i kroppen. Hurra! Julen är räddad Jag har gjort skinkan och imorgon ska den griljeras... insåg först nu då han är bättre att jag var så mån om att jul skulle bli bra. Hade planerat så mycket för oss (spel och sådant) och hade A haft vinterkräk. så hade det ju inte varit så passande att L kommit och firat jul med oss som hon ska göra.. TJOHJ!
    jag har inte sett det ännu.. får vänta tills tidningen kommer ut.. om du inte vill ta en bild o lägga in här?!
  • BebisVagga
    Lina S skrev 2008-12-22 21:00:10 följande:
    BV - jag har fotat bilden till dig och den ligger i mitt galleri under övrigt. Av någon konstig anledning kan jag inte klistra in den här, fattar inte varför. Men min sida är lite skum nu, skrev i ett annat forum tidigare och då hade jag inga mellanrum precis som VT hade för ett tag sedan. Hur fick du rätt på det VT?
    tack.. fan vilken vacker bild.. usch.. gråter nu..  vilket liv vi hade..
  • BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-23 00:43:09 följande:
    hej i julstöket!fullt upp här, vi har packat och fixat inför avresan som är tidigt imorgon bitti! vi ska hinna förbi ikea också på vägen och köpa en sån matstol som man kan ta bort benen på och ta med sig i bilen! smidigt och det behövs nog en så som vi ska fara runt!slog in julklapparna förut också, och ph fick sin bilbana som han otroligt nog blev jätteglad över!! lyckad julklapp! ja vi släpar ju inte med oss grejerna bort utan öppnar innan eller efter istället...det var nåt jag skulle kommentera också, men det har ja såklart glömt bort vad det var redan...jo, bv superfin bild!!! är det det numret som kommer i butik nu alltså? för då kanske man skulle köpa det om man minns!snart, ted äter nr 2 nu för han ville ju ha 2.5 dl av nr 1 och det funkade ju inte för magen!!! men när han bara druckit ersättning så har han fått en tetra, som ju är 2 dl, och så har han ofta lämnat lite. när han nattar då dricker han 125-140 nånstans, och då har han ju ammat typ direkt innan... idag hällde han dock i sig 2 dl av vällingen!!! men nu sover han gott också hahaha!! ja, vi har ju börjat med majsvälling, och nu har han fått det i en vecka och magen funkar bra så idag fick han en flaska mitt på dagen också. jag ska också lägga ner den här amningen nu, för jag får ändå alltid toppa med nåt känns det som...
    ja nummer 1.. ja lätt jag med ska köpa den.. viste inte ens om att jag var med i tidningen..
Svar på tråden Augustibebisar 2008