M äter som vanligt varannan timme dygnet runt, jag har några flaskor med mjölk i frysen men det känns bara bökigt att ta fram. Lättare att ge bröstet då hon är hungrig än att börja värma mjölk :-/ Igår åt hon med att äta varjetimme mellan 14-17, och tre gånger på två timmar idag, hon är nog i någon tillväxtperiod, eller det att hon inte är riktigt kry. Hon känns inte längre varm och har ju hela tiden ätit bra och är dessutom pigg och glad då hon är vaken, men hon sover MYCKET...
Turligt nog sover hon alltid en stund på dagen för precis som dig missh så har jag inte varit borta från henne (var till kiosken en gång, och ner till tvättstugan, men inte mer) annat än i ett annat rum. Skulle nog inte orka om det inte var så att hon sov lite på dagen. A får ju ha henne, men eftersom det är ammning minst varannnan timme (och ibland oftare och det är omöjligt att veta när hon vill ha ofta) så är det svårt att lämna henne ens till A annat än då vi bara är i lägenheten. :-/
Men det är bara utifrån mat som hon är beroende av mig, tröst och sådant funkar bra med pappa också, ibland bättre...
Jucea: Usch och fy vilket tråkigt bemötande, särskilt som du sett framemot att jobba så mycket!