• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Kesso

kaol: vad roligt att se. Vad fina ni var.

Här är det jobbigt i dag. De ringde i från förskolan och sa att tjejen hade feber. Ok, tänkte jag. Samtidigt så skrek Nils för fullt. Ja, fick inte tyst på honom. Han är ju också lite förkyld. Men näe vi kom ut då tystnade han.
    Nu har jag tagit tempen på tjejen och nä, det visade ingen feber.. Att ta tempen i rumpan är ju det bästa. Visar rätt ju. Vad konstigt så sa de att hon har feber. Så hon måste var hemme en feberfri dag innan hon går tillbaka. Ja, det var ju skumt detta. Visst hon är snorig men endå.

• Hallonsocka

Oh! Vad underbar klänning du hade! Hihi vad roligt ni ser ut att ha haft det Hur känns det att vara man och hustru?

• Lina S

Åhh va fina ni va Kaol. Tråkigt med fotografen, jag hade gjort samma sak, klätt upp mig igen och fotat Härligt att det blev lyckat!

Kesso - konstigt med febern? Störigt att du måste vara hemma imorgon också.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

kaOl
    Åh, va ni ser LYCKLIGA ut! Och du är så vacker, så vacker! Stoooort grattis till er båda igen.

Kesso
    Hm, knepigt... Men tur ändå att hon inte är sjuk.

Lille

Han är supersöt, William! Och så skrattade jag åt Sixten när han lekte med kotten i snön med.

carina

Klart det kan vara en släng av tremånaderskrisen! Det kan visa sig några dagar, några veckor eller allt däremellan. Det kan hoppa över dagar och vara värre ibland med. Goa Didos...

Älskade Lyckeli kom 080722
  • KaOl

Tack, vad söta ni är !! Jaa vi både hade kul och var/är superlyckliga!!!! Känns så rätt!

lana: synd att ni inte var här! Hade varit häftigt ju!

• Carinamamma84
    Svar på #3067
    Gud vad fina ni var ni två
    Jätte fin klänning ÅÅg vad fin vacker som en Prinsessa tyckte Ebba
    ''En söt prinsessa''//Från ebba hehe
    050607 - 080814 mamma älskar er Ebba&Amadeus
  • Carinamamma84

KaOl:Ebba kom fram till mig och frågade mig vem du var så sa jag att du är en trevlig mamma som har fått en bebis pojk.
    Då sa hon''Mamma är hon en Prinsessa??'' jag svarar ja hon har gift sig med sin kära man..Då säger hon igen
    ''En sån fin prinsessa mamma jag vill ochså ha en sån kläning när jag ska gifta mig med min nalle björn''

Haha så sött

050607 - 080814 mamma älskar er Ebba&Amadeus
  • KaOl

carina: oh vad gulligt!!! söta lilla ebba! hälsa att jag tycker att HON ser ut som en liten prinsessa!!

• Carinamamma84
    Svar på #3078
    Det ska jag göra när hon har badat klart hehe
    Alla är Vackra prinsessor när alla hära kläningar på sig hehe
  • Kesso

Jaha, vilma är som vanligt här. Kan det vara så att hon ville hem. hon märker kanke att jag är nedstämd och ledsen att min man ska förlora sin pappa nu. Vet inte? De förstår mer än vad vi vet.Han har ju 2006 förlorat sin mamma. så svårt alltså. Bägge innan de blivit 65. Mamman var inte ens 60.
    Så ringde svägerskan min för en stundsedan och sa att han blivit sämre. Nu är det de sista alltså. Suck! vet inte vart man ska ta vägen. är så ledsen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008