• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Carinamamma84

VAD ÄR DET MED FOOOOOOOLK???????!!!!!!!
    VARFÖR SKA BV HÅLLA PÅ MED MIG NU FÖR VAD HAR JAG GJORT HENNE??????

SKRIVER TILL MIN GÄSTBOK ''

jösses.. hann du hitta en kille på 2 veckor o bli gravid.. vilken tur att sambon ville ha tillbaka dej sen..''
    SÅ JÄVLA FÖRBANNAD GRRRRRRRR!!!!!!

OM JAG LIGGER MED EN KILLE RÅKAR BLI GRAVID ÅÅÅÅH TUR ATT DIN SAMBO VILLE HA TILL BAKS DIG DÅ ??

JA VISSA FOLK FÖRLÅTER VARANDRA MEN DET VAR SLUT MELLAN OSS I 2 VECKOR SEN BERÄTTADE JAG VAD SOM HADE HÄND HAN STOD DÄR MED MIG FRÅN ATT EBBA VAR I MAGEN TILLS HON FÖDDES!

VAD SKA MAN GÖRA NÄR MAN HADE GJORT SLUT JAG DRACK MAMMAS KILLE DOG SAMMA DAG NÄR JAG BLEV GRAVID MAMMA ÅKTE IN PÅ SJUKHUSET FÖR HON HÄL PÅ ATT TA SITT LIV.

SKA MAN GÖRA ABORT BARA FÖR MAN INTE VAR TILLSAMMANS MED PAPPAN TILL BARNET DÅ OCH SKA MAN KÄNNA SIG SOM EN ''HORA''FÖR MAN RÅKAR HA TUR ATT FÅ VARA TILLSAMMANS MED SAMBON EFTER ATT JAG HAR BLIVIT MED BARN?????

• Carinamamma84

BV:

''ja absolut får man göra som man vill sa bara att det var tur att han ville ha tillbaka dej igen.. och att han tar åt sej barnet som sitt eget.. mogen kille verkar det som''

Kan någon prata med henne eller ska jag behöva blockera henne????

• Vilda Tiger

Carina
    Ojoj, försök att inte bli arg... BV menade inte så illa, tror jag. Lite fumligt skrivet kanske men det kan bli fel då man skriver och inte ser ansiktuttryck, hör tonfall osv.

• Carinamamma84
    Svar på #3083
    Grrr Skrikandesblir så trött på folk som om jag var en jävla hora som går och har sex och behåller barnet som om jag är svarta fåret och är en hämsk person att jag får vara glad över att sambon tog tillbax mig!
    Ska försöka lugna ner mig men vad ARG man blir när hon tar upp detta henne man har pratat med från man blev gravid!!
    050607 - 080814
  • Vilda Tiger

carina
    Men hon sa väl inte att du är en hora, väl!? Äh, det kanske är så att det är HAN som har tur att du stannar hos honom! Han är ju inte direkt jättesnäll mot dig... Ta inte åt dig. BV menar säkert inte så illa som du uppfattar det.

• Lana
    KaOl;ja det had varit skit kul

Kesso; tur att hon inte var sjuk lillsnoffsan...men kostigt att de skicka hem henne...var Nils lugn efter ni hade varit ute?

carina; konstigt att hon sa så...men tror inte hon menade det illa??
  • Saliva123

Tjenare! Vad har hänt i helgen? har inte varit inne på länge... Planerat för namnesten vi hade i lördags. Den blev jättelyckad! Vi var på min killes gymnasieskola. Först med släkten då vi drack skumpa, åt mat, hade ceremonin och folk höll vackra tal och spelade och sjöng. Sedan fylldes det på med vänner och det blev mer skumpa, livemusik, brasa, dans, mys och för vissa pingis och bastu. Toppendag och kväll helt enkelt! Beata var en solstråle som vanligt trots att hon skickades runt och det var mycket folk. Inatt har hon dock sovit mellan 22-08!!! Tröttskruttsan Jag var rörd och det var en sådan högtidlig stämning, folk grät och skrattade om vartannat!

Idag har beata fått vaccination och vi har varit på första mammaträffen (fick ju ingen info om den första). Sprutorna gick jättbra. Hon grät några sekunder vid andra sprutan bara. Jag var inställd på det värsta! Mammorna verkade trevliga och vi ska träffas imorgon redan för en promenad i skogen i Tyresta. Skoj.

KaOl: Vilken vacker bild! Var ju tvungen att titta in! Har tänkt på dig. Du var otroligt vacker som alla andra också har sett Vad härligt att ni är så nöjda! Det var många som hade trott att vi också skulle överraska och gifta oss på namnfesten. men icke!

• Kesso

Lana:
    Ja, han somnade ute. Sedan var han lugn. men han är så sällskaplig. Vill bara vara i famnen. jag får inte lägga ner honom. Han har väl blivit rädd för syrran sin som är där i mellanåt. Hoppas det blir bättre, kan ju inte bära honom hela tiden.

carinammamma84:
    vad tråkigt att det hände så mellan er. Hoppas det ordnar sig. Vi måste ju endå acceptera varnn här. Alla är vi olika.

Ja, här är det lugnt i kväll. Min man är hemma för det är några på sjukhuset. men han ska vara hemma tisd. och onsd. till att börja med. Åååååå.....oppas det går bra. Hoppas han blir bättre alltså. det är en dröm. Det märks att han är ledsen men visar det inte så. Vad ska man göra? Jag har inga ord.

• Lana
    Saliva; va härligt att det blev så himla lyckat
    ja pluttan blev trött efter allt ståhej...ja det är jätte kul med mamma fikor...jag ska på mammma barn glögg mys den 9/12 och tjejn som ska ha det är så söt så hon har sytt lussebullar till alla små

kesso; va skönt,jasså han är en sån mysis Nä precis,nock för att det är mysigt nu men de blir ju tyngre och äldre...men det lär han sig nog snart...
    FY va jobbigt för er...tänker på er och ja va ska man säga...tänker på er...
  • Hallonsocka

Carina: Hon formulerade sig säkert bara klumpigt!

Alltså, M är skit fixerad vid teven om den är på. Hon vriiider huvudet åt det håll den är. Jag har prövat stänga av ljudet men har kommit fram till att det bara är att stänga av teven om jag inte vill att hon ska se. Haha, kanske lika bra det, jag ser ju själv för mycket teve så.
    Nu somnar skruttisen här bredvid mig. Vi har badad i badkaret, jösses så roligt hon tyckte att det var!

M har fortfarande inte vänt på sig har alla andra kidz gjort det?Hon sitter däremot snart själv :-P Hon drar sig upp i sittande hela tiden om hon sitter i famnen och är hon i soffan sitter hon. Och "stå" vill hon hela tiden :-/ jobbigt för mina armar att hålla balansen åt henne Annars har det varit en toppen dag. Vilket gör att det känns lite mer lovande att vara så mycket själv i veckan. Tror det har att göra med att du Lana sade att det skulle gå bra. Jag ändrade inställning helt enkelt

Svar på tråden Augustibebisar 2008