• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • BebisVagga
    Vilda Tiger skrev 2008-12-01 16:59:20 följande:
    CarinaOjoj, försök att inte bli arg... BV menade inte så illa, tror jag. Lite fumligt skrivet kanske men det kan bli fel då man skriver och inte ser ansiktuttryck, hör tonfall osv.
    inte ett dugg fumligt skriver.. skrev ju att det var bra att hennes sambo kunde komma tillbaka till henne så dem kunde leva som familj.. mamma pappa barn.. tycker det var mogen o bra av hennes sambo att inte tänka på vad hon gjort under deras uppehåll.. alla kan råka ut för ett engångsligg.. så skönt att hennes sambo såg bortom det..

var så jag menade.. sen att hon skriver i min gb o kallar sej själv för hora kan inte jag hjälpa har inte ens varit i närheten av detta påstående..

men ser hon sej själv som det e det inte mina bekymmer..

tyckte bara det var fint att dem kunde bli en familj.. det var allt jag överhuvudtaget skrev
  • Rimfolina

KaOl, jättefin klänning och snygg tårta! Men vad annat kan man få med landslagskockar!? Grattis igen!

• BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-01 16:41:15 följande:
    VAD ÄR DET MED FOOOOOOOLK???????!!!!!!!VARFÖR SKA BV HÅLLA PÅ MED MIG NU FÖR VAD HAR JAG GJORT HENNE??????SKRIVER TILL MIN GÄSTBOK '' jösses.. hann du hitta en kille på 2 veckor o bli gravid.. vilken tur att sambon ville ha tillbaka dej sen..''SÅ JÄVLA FÖRBANNAD GRRRRRRRR!!!!!!   OM JAG LIGGER MED EN KILLE RÅKAR BLI GRAVID ÅÅÅÅH TUR ATT DIN SAMBO VILLE HA TILL BAKS DIG DÅ ?? JA VISSA FOLK FÖRLÅTER VARANDRA MEN DET VAR SLUT MELLAN OSS I 2 VECKOR SEN BERÄTTADE JAG VAD SOM HADE HÄND HAN STOD DÄR MED MIG FRÅN ATT EBBA VAR I MAGEN TILLS HON FÖDDES!   VAD SKA MAN GÖRA NÄR MAN HADE GJORT SLUT JAG DRACK MAMMAS KILLE DOG SAMMA DAG NÄR JAG BLEV GRAVID MAMMA ÅKTE IN PÅ SJUKHUSET FÖR HON HÄL PÅ ATT TA SITT LIV. SKA MAN GÖRA ABORT BARA FÖR MAN INTE VAR TILLSAMMANS MED PAPPAN TILL BARNET DÅ OCH SKA MAN KÄNNA SIG SOM EN ''HORA''FÖR MAN RÅKAR HA TUR ATT FÅ VARA TILLSAMMANS MED SAMBON EFTER ATT JAG HAR BLIVIT MED BARN?????
    varför ska du överreagera så in i för då.. sa ingenting om barnet eller om abort INGENTING.. sa bara att det var skönt för dej att din sambo ville leva i hop med er som familj fast han intve var den biologiska pappan..

Han inte yttrat NÅGOT ANNAT än just det..  att du hade vissa bekymmer brydde jag mej inte ens om att dra upp.. tyckte bara det var ädelt av din sambo att faktiskt ta er an som en riktig familj.. minsann inte alla killar som hade gjort det..
  • Rimfolina

Kesso, stor KRAM till dig/er!

Hallon, Ester har bara vänt sig av misstag. Det är flera veckor sen, nu är hon mer intresserad av att sitta.

• Carinamamma84
    Svar på #3091
    du vet inte hela historian
    hoppa inte på mig du vet inte vad jag har gåttigenom.

Skrikandes
  • BebisVagga
    Carinamamma84 skrev 2008-12-01 22:30:27 följande:
    Svar på #3091du vet inte hela historian hoppa inte på mig du vet inte vad jag har gåttigenom.
    skiter väl i historien..  har inte hoppat på dej heller.. du verkar ha verkliga problem då du tar åt dej som personangrepp då det inte var det för 5 öre..

e det inte skönt då att ni kunde ta hand om barnet som en familj då?
  • BebisVagga

slut tjafsat om detta.. då det e ganska onödigt när den andra ändå ser allt man skriver som påhopp..

Iaf.. Gabriel har som sagt börjat äta välling.. Har varit i kontakt med dietist som tycker han ska ha näringstillägg i maten.. lite extra protein o kolhydrater o så.. ganska vanligt har jag förstått att barn får det..

han äter ca 140 per mål.. o det blir 4 mål om dagen.. en gröt måltid o en mat måltid..

så dietisten tyckte att det blev för lite näring..

fler som har extra näring i maten???

• Carinamamma84
    Varför ska man tro att man vet nått när man vet inte vad det har handlat om??
    Du vet inte vad jag har left med sombon du vet inget.
    Blir så trött på folk om hur kan man va barit tillsammans i 7år ja 2009 blir det 8år tillsammans vi hade ''uppehåll'' han var med en och jag med en jag blev gravid ja jag behöll henne är GLAD för det han blev arg på början men visst det skulle väl jag oxå ha blivit men det FINNS folk killar som skiter i vad som har hänt vi är en lycklig familje mamma pappa barn familje.
    varför kan man inte va varit tillsammans i 8år om man har haft uppehåll i 2 veckor är det + och - för din del då eller?????

Ta hand om din familje istället och skit i vad handra har det och hur länge dom har har varit tillsammans och vilka barn har dom som biologiska...
    Jag räknar inte Ebba som halvsyster alls!!!
    Jag och sambon har varit tillsammans sen vi var 16år gammla så inte många som klarar av det tyvärr.

BV
  • Kesso

BV och Carinamamma:
    Snälla ni! måste ni prata om detta i denna tråden. Vi andra är ju inte inblandade. Det är så tråkigt när man ska behöva bli osams. Snälla red ut det själva.

Svar på tråden Augustibebisar 2008