saliva; det är de säkert,det är välfigt kul att få komma ut och träffa folk mm...
kesso; jobbigt för honom att magen är jobbig...stackars er...men det kan bli en "bra" jul ändå hoppas jag...min mirfar gick bort den 20/12 får några år sedan och det bler hyffsat ändå,det var det han ville att vi skulle ha det...man gör så gott man kan även om det suger...Här är mina på BVC garanterat vikteberoende,senaste veckan har jag varit 3ggr...när ska ni dit på torsdag?
lille; jobbigt för både dig och lillen men hoppas det är bättre i dag...Händer lätt att man hamnar här ist för i sängen
KaOl; han är skitläcker i de kläderna
tråkigt att det blev missfall,men du fikck en underbar plutt ändå
Amelie; hihi söt bild
BV; precis,jag hade gått efter hans allmäntillsånd ist...så länge han mår bra...
Lina;typiskt att ni kommer hit när vi åker iväg
hallon; Elly vände sig till sidan från rygg i dag och har tidigare vänt från mage till rygg men hon vägrar numer...hon tom vägrar att lyfta på huvudet när hon ligger på mage,undra varför???
Wiem;härligt att se dig igen

urs å fy med förkylningar och deppisar....hoppas det blir bättre..annars finns vi här om du behöver prata...
VT;det klarar hon,hon hade vaknat om hon var hungrig..det är lätt och lovligt att bli tankspridd...
carina;det fixar du galant..förhoppningsvis var det bara i natt..
jucea; du är för söt
det kan ju bli en helt annorlunda graviditet nästa gång....hoppas det för din skull iaf...
ja shit...förra året nu var vi alla gravida

fast jag plussade 21/12 helt oplanerat...jag hade det bara på känn...käkade piller men inte fått mens (okt eller nov),varit på sjukhuset i nov och kollade med VUL men inget...då lugnade jag mig..men så den 21/12 skulle jag få min mens men på morgonen så tänkte jag äh för skojs skull kollar jag och där var ett plus

oplanerat men älskat..
Elly är gnällig,bärig och skrikig...så jobbigt,min rygg gillar det INTE...inte för hon är tung dock

men ändå... i dag har hon sovit kasst på dan,eller som vanlig igen egentligen

somnade för natte n 23,00???shit...jag är helt slut..
Föresten så fick jag henne att bajsa i går,hon hade inte bajsat på 9dar..men hon hade såååå ont av det,skrek,klämde och hadedet jobbigt...så barnmedicin sa att jag kunde ge hemme laxermededel,och det fick hon i liten dos och allt kom ut...helt brunt va det