• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

anette81
    Jag hälsade inte välkommen sist du tittade in, det var så mkt då eftersom vi just fått reda på cancern här. Men välkommen iaf! När i augusti fick du barn? Vad heter barnet? Gick allt bra?

Carina
    Lyckeli tuggar på allt just nu så en bitleksak skulle va en fin julklapp. Å andra sidan verkar det gå lika bra med mammas tumme eller hennes giraffs öra...

jucea

Åh, ca kul att det var kul igår! Det är du värd.

Lana

Men då hoppas jag att det löser sig med hennes vikt snart! Du kämpar på så bra, men se inte ersättning som ett nederlag.

• lille08

William badade här tidigare ikväll. Han älskar det verkligen!! Så fort han kom ner i baljan idag började han skratta högt och nästan varenda gång han plaskade med benen kom ett sånt där riktigt gurglande härligt skratt.

Underbara bebis!!

• lille08

snart: Tack för svaret om smakportioner! Då kör vi lite gröt till ett par dagar för att se om magen reagerar och ökar på lite efter hand. Skönt med matglada barn!

Min store kille var inte alls nån matglad bebis. Nej, en sked in och fyra skedar ut ungefär... och sen när han blev lite större knep han ihop med munnen och vände bort huvudet när skeden kom!

• Lina S

I fredags och lördags var jag ju i Göteborg, åhh va jag saknar den staden. Jag älskar verkligen Göteborg, men jag vill inte flytta tillbaka. Nu när man är van vid att bo i ett villaområde lite utanför stan så blev jag nästan nervös när jag gick i stan

Besökte min favvoaffär, Villervalla, de har ju så underbara barnkläder. Finns på nätet också om ni är nyfikna. Jag blev 1200 fattigare när jag gick ut  men fick massor med fint till pojkarna. Sen hade de en hel vägg full med saker för halv priset för det var någon fel men det gick inte att se så det kvittar ju.

VT och Lana - har ni sett paketen i stan? Så roligt det såg ut. Specielt cykeln utanför handels.
    Köpte en kanelbulle till Steve (han ääääälskar kanelbullar) i haga och alla som bor i göteborg vet ju hur deras kanelbullar ser ut Ska lägga in en bild när Elliot äter på den.

Har inte hunnit läsa något än, så jag kan inte heller kommentera just nu!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lina S

Här är Elliot och den lilla kanelbullen

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina
    Hahahahaaa! Ja, de där bullarna är STORA! Innan jag blev vegan käkade jag där några ggr. Men en hel sån går inte att få i sig. Jag och en vän delade och det var som att äta tre kanelbullar bara det. Kul att du hade en bra helg!

• jeng

fl har funkat dålig för mig. kanske för fler också för det har inte kommit så många nya inlägg idag!

• Hallonsocka

mäh! Är ingen vaken än? Jag har ju suttit uppe i tre timmar nu! M sover fortfarande så man jan ju fråga sig varför jag är vaken

• Vilda Tiger

Hallon
    Tre timmar! Men va sjutton gör du uppe så tidigt om M sover!? Här vaknade Lyckeli kvart över sju så vi har också varit uppe ett tag. Jag och hon, alltså, Marcus sover än. En mkt bättre natt än på länge! Hon åt EN GÅNG igen, som på den gamla goda tiden för två veckor sedan.

• Rimfolina

Här har man fått ställa väckarklockan för att hinna med barnmorskans telefontid. Båda ungarna sover som små grisar...

Svar på tråden Augustibebisar 2008