• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Vilda Tiger

luzor
    GUD va gott! L har haft helvetesnätter men det ska nog snart gå tillbaka.

• Hallonsocka

VT: Ja, jag tycker också att hon är lik mig (fast hon är ju bra mycket sötare, såklart ) jag var också jättemörk då jag föddes, och blev sedan uber blond, hon har redan ljusare hår i botten. Dessutom har hon mina ögonbryn :-P jag ser mest likheter då jag kikar på bilder från då jag var bebis, inte lika mycket utifrån hur jag ser ut nu!

• Vilda Tiger

Hallon
    Men jag tycker hon är lik dig så som du ser ut nu! Det tycker Marcus också. Ja, jag håller med om ögonbrynen. Ögonen över huvud taget faktiskt.

• jeng

haha är ordet PÖMSIG uppe för diskussion igen? här nere i smålan så använder älre (och yngre också antar jag) som ett ord för trött och sådär. men där jag kommer ifrån så betyder det "sexuellt utmattad" haha så et blir ju lite klash när folk säger det om lilla pluppen!!

iag har jag fått bilbarnstol!!! jag fick den jag ville ha och dessutom så fanns inte färgen som vi båda kompromissade fram, så jag fick en svart och röd, den som jag ville ha! sen hae de eg hunnit höja priset redan, men jag fick den ändå till det lägre priset, eftersom damen i butiken faktiskt sagt att det borde gälla om jag kom tillbaka närmsta veckorna haha, jag var där i förrgår!! japp det blev en britax hi-way för 2195, den passar kanonbra i bilen och ted sitter jättebra i den!

• Tvåbarnsmamma84
    Hej tjejer
    Nytt namn nytt jag haha
  • Kvack

Hallon: My är jättesöt och vad mycket hår hon har. Ida har inte så mycket hår och så har hon börjat att gnida bort det lilla hon har. Hon börjar likna en munk nu. Lägger in en bild i galleriet.

• Kvack

Var inne o kolla lite i mitt bildgalleri och kollade på magbilderna. Otroligt att man var så stor för så kort tid sedan. Jag kan nästan inte tro det ändå var det inte länge sen.

• BebisVagga
    jeng skrev 2008-12-05 18:29:33 följande:
    haha är ordet PÖMSIG uppe för diskussion igen? här nere i smålan så använder älre (och yngre också antar jag) som ett ord för trött och sådär. men där jag kommer ifrån så betyder det "sexuellt utmattad" haha så et blir ju lite klash när folk säger det om lilla pluppen!! iag har jag fått bilbarnstol!!! jag fick den jag ville ha och dessutom så fanns inte färgen som vi båda kompromissade fram, så jag fick en svart och röd, den som jag ville ha! sen hae de eg hunnit höja priset redan, men jag fick den ändå till det lägre priset, eftersom damen i butiken faktiskt sagt att det borde gälla om jag kom tillbaka närmsta veckorna haha, jag var där i förrgår!! japp det blev en britax hi-way för 2195, den passar kanonbra i bilen och ted sitter jättebra i den!
    Pömsig e sexuellt utmattat här.. så det använder vi inte på bebisar iaf.. hehehe
Svar på tråden Augustibebisar 2008