• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Tvåbarnsmamma84

Idag har sambon storstädat haha jag har bara tagit det lugt
    ja nu är det 18daar kvar till det är jul så man måste köpa julklappar
    Igår fick Didos en bitring det gillade han haha tuggar som en hundvalp
    Nu sitter han i babysittern och tittar på Tv.

050607 Ebba&Amadeus 080814
  • BebisVagga
    Tvåbarnsmamma84 skrev 2008-12-07 13:43:20 följande:
    Idag har sambon storstädat haha jag har bara tagit det lugt ja nu är det 18daar kvar till det är jul så man måste köpa julklappar Igår fick Didos en bitring det gillade han haha tuggar som en hundvalp Nu sitter han i babysittern och tittar på Tv.
    Jag har hört att bitring som man kan frysa in ska vara bra?? någon som vet om det e bra eller ej? jag har en vanlig i plast
  • Tvåbarnsmamma84
    Svar på #3445
    Jag har två för gummi och sen så är det en som är plast men det är ingen man ska bita på det är leksa typ han kan bita och leka med sammtidigt.
    Jag kokkade den bara som det stod att man skulle göra.
    050607 Ebba&Amadeus 080814
  • jeng

hejhej! det var skitskoj på festen igår!!! ungefär samma folk som var på festen förra året, fast inte lika många! men iaf så kände man ju igen lite folk sådär, förra året var ALLA ansikten helt nya, plus att jag ju då var spiknykter haha, så det blev lite stelt med min sociala fobi och allt!!!

iaf så var det skitskoj och det var ju flera där som man hade en del gemensamt med som man kunde prata med. tex ett par som hade med sig sin precis nyfödda bebis på förra årets fest, så man kunde prata lite barn. sedan vår granne som åkte med oss. och sedan en tjej till som jag har kontakt med på msn, ja och sen några andra som man kände igen från förra året och som är jättelättsamma så att prata med! jag spelade till och med guitar hero!!! sköt undan ALLA mina principer, för jag ahr totalvägrat förut!!! så irriterad över ett spel som inte har ett dugg att göra med verkligheten. alltså att spela gitarren i det spelet har ju inget att göra med hur man spelar riktig gitarr. noterna har ju inget att göra med färgerna osv osv... jaja skit samma!! men det var nog ett misstag att prova, för nu har jag drömt om det hela natten och hur ska jag göra för att lyckas bättre och bla bla... haha så jag får väl traska iväg och köpa mig ett

vi kom hem vid 3.30 typ haha, så det blev livat!

• Lana
    carina; va jobbigt att folk höll på så då...tröttsamt...
    allt gå bra,lite tröttsamt detta med vikten bara...hur går det själv?

hallon; ok men då vet  du var det kommer ifrån iaf...men håll kolla!

VT; jag kämpar på..i morgon ska jag till vårdcentralen och väga innan och efter amning för att se att hon går upp när hon äter...gör hon det hoppas jag vi avvaktar och ser...jag vill inte ge tillägg än...hon blir ju mätt men inte går upp  så hon mår ju bra..så jag väntar ett tag med det...

Snart; gud så skönt att det funkar igen...starkt att hålla ut...

jucea; roligt att kvällen blev kul

BV; jag köpte två i juklklapp till Elly i dag,det var två med sån vätska i men de kunde man itne frysa utan bara ha i kylen...hittade ingen man kunde frysa...
  • anette 81
    Lana skrev 2008-12-07 16:29:22 följande:
    carina; va jobbigt att folk höll på så då...tröttsamt... allt gå bra,lite tröttsamt detta med vikten bara...hur går det själv? hallon; ok men då vet  du var det kommer ifrån iaf...men håll kolla! VT; jag kämpar på..i morgon ska jag till vårdcentralen och väga innan och efter amning för att se att hon går upp när hon äter...gör hon det hoppas jag vi avvaktar och ser...jag vill inte ge tillägg än...hon blir ju mätt men inte går upp  så hon mår ju bra..så jag väntar ett tag med det... Snart; gud så skönt att det funkar igen...starkt att hålla ut... jucea; roligt att kvällen blev kul BV; jag köpte två i juklklapp till Elly i dag,det var två med sån vätska i men de kunde man itne frysa utan bara ha i kylen...hittade ingen man kunde frysa...
    man ska tydligen inte frysa dom alls utan bara ha i kylskåpet
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Rimfolina

VT, vad skönt att ni har fått besked! Hoppas att allt går bra med strålningen nu och att huden klarar det bra. Vi fortsätter att hålla tummarna så länge...

Kul att läsa om allas helg, har precis varit och ätit julbord med mitt jobb. Nu en lussekatt med maken...

• KaOl

bv: hade en sådan (som man ska ha i kylen, inte i frysen) åt stora sonen - var jätteskönt för honom när tänderna var på G

Svar på tråden Augustibebisar 2008