• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-23 11:21:58 följande:

MissHIn med dem i fotoleken, vettja! Man ska fortsätta ge ad-dropparna, det är större doser av avitamen som kan ge benskörhet. Så sa det på nyheterna iaf.
    Nää, De ska ju vara sedan man är liten Jag är ju nästan vuxen där haha!

Ena kortet är ju bara 6 år sedan Hua!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-10-23 11:23:33 följande:

SnartGud, jag garvar ihjäl mig! Nappen i bh:n! Hahahaaa! Marcus lade in ett dåligt skämt här: "Det är som att hitta Peter Magnusson i Kungens sovrum." Fattar ni? Peter Magnusson gör dålig kopia av kungen - nappen är kopia av tuttet... Nja, min man har SÅDÄR humor emellanåt...
    Haha, de är nått som R oxå skulle kunna komma på
  • Amelie

MissH. Roliga bilder. Du är 20, jag 36. Tänk vad ni skulle få garva åt mina ungdomsbilder... hihi, det ska ni få göra vid tillfälle!

• jeng

har jag sagt att min Silas har varit borta en vecka??? Jag hade inte ens märkt det, förrän grannen kom in i förrgår och frågade om han var bortsprungen! *buhuuu* (han bor ju minst lika mycket hos grannen, eller iaf går dit och äter varenda dag!!)

Sen imorse så kom han hem igen sötnosen, men har varit i slagsmål och har en stora vätskefylld knöl på ryggen, det har ju blivit infekterat... så nu måste jag sätta igång och tvätta och pilla sårskorpor och se om det dränderas osv osv... inte riktigt det jag hade tänkt mig med dagen... jag ska ju in på mammafika ju!!!

det konstiga är att ph inte märkte nån knöl imorse... så frågan är om det inte var svullet imorse, eller om det helt enkelt är ph som inte märker såna saker!! så jag får hålla koll på det, eftersom vi ändå missat telefontiderna till veterinären idag... jaja, jag har tömt sår förut på både katter och kaniner, så vi får väl se om jag lyckas, annars får vi ju åka in om inte svullnaden går ner av sig själv!

stackars liten!

• Amelie

Jag har just stigit upp för andra gången. Sov igen mellan 2 amningar. 3h till. Behövdes.

• MissHellen

Amelie: Dom vill vi se

jucea: Hua, stackars kissemissen :/ Hoppas han blir bättre snart!

• jeng
    Amelie skrev 2008-10-23 11:27:15 följande:
    Jag har just stigit upp för andra gången. Sov igen mellan 2 amningar. 3h till. Behövdes.
    vad skönt!! har du avlastning, eller sov lillen också ??? sån tur har inte jag, så att ted sover på dagarna! det vore ju gött med en liten powernap mitt på dagen annars!
  • MissHellen

Elton är rolig han, när vi inte ska nånstans då sover han inte så här länge.. Men BARA för att vi ska bort nu, då sover han som en stock Bara för att han kan få vakna nu haha! Skit unge Jag får väl se till att jag är klar så han får en snabb slurk o nya kläder sedan

• Vilda Tiger

Amelie

I med korten! Jag lade in en hel hög i fotolekestråden, och ett där ni kan jämföra med Lyckeli.

Jucea
    Nä, stackars liten pissekatt... Hoppas verkligen att det fixar sig. Min mammas katt kom hem med värsta fläskläppen på nedre käken för någon år sedan. Han såg helt mongo ut, men NUUUU har den lagt sig, äntligen. Mamma försökte så gott hon kunde att hålla rent och så. Han är utekatt, så det var inte helt enkelt.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • jeng

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE!!!

uuuhhh... japp har precis dränerat kissens rygg...
    TVÅ DECILITER blodblandat var fick jag ut!! stackren vad ont hab hade!! sen fick han en lång varm dusch o nu tvättrar han sig!!! det reder sig nog det här!!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008