• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • jeng

Lana:
    haha, ja, jag köpte ju nästan 50 böcker i London, så jag behöver väl komma igång och läsa också... Speciellt som jag beställde 10 till från Adlibris som jag hämtade härom dagen

• jeng

Och nu är det bara jag som har grön plupp igen... Vilka bra dygnstider ni alla andra har. Är det bara jag som har natt mellan 01 och 10 ???

• Lana

Jag borde ha grön plupp än ja iofs dä får du käma på men nu ska här sovas också...om ted sover passa på att läsa

• Snart sommar

Ha ha. Har gått och letat efter lillens ena napp och hittade den i BHn . Av en slump också .

Nu hoppas jag han sover, har precis lagt ner honom. Ögonen går i kors på mig så jag vill iallafall sova ...

• jeng

hahahaha, ja det är mycket man kan hitta i bh:n, speciellt efter att man varit på stan eller puben utan handväska nappar har jag dock aldrig hittat!!

• Zitrus

Ja jösses, efter många om och men så har de ÄNTELIGEN hittat carolines kropp i en by som heter lansjärv. Äntligen kan hennes familj få frid och en grav de kan gå till. Man fattar fortfarande inte att de är sant att de funnits en mördare i detta lilla samhället.

God Morgon förresten!

• KaOl

Godmorgon!

Snart: hahahahah Måns tittar konstigt på mig som jag skrattar åt din upphittade napp!! Lysande!

Jucea: Ja tyvärr måste jag ju upp i tid för att hjälpa de halvstora kidsen komma iväg t skolan.
    Hejar oxå på dig - bra gjort att åka iväg på mammafikan!

Lana o Jucea: ja det var klokt - inte läge att testa precis innan ju.. Så antingen får jag helt enkelt chansa eller testa låååångt innan.. (kanske bättre att chansa o byta om om jag märker att det inte funkar under kvällen) Tack för synpunkterna!

Zitrus: usch ja, det är så himla hemskt.. Stackars hennes familj

• KaOl

MissH: Tänkte förresten på dig när jag snackade m en kompis igår... Hennes första var som din Elton (o min Oscar ) - ville bara snutta heeela nätterna o kvällarna. Nästa blev hur "snäll" som helst - tog nappen o sov som en stock hela nätterna. Ahaaa tänkte vi då - det beror alltså på mamman/pappan o deras sätt, lugn, rutin osv om bebisar sover eller inte på natten... men så fick de barn nr 3 - och hon var etter värre än nr 1!!! Tror alltså att mkt beror på hur barnet är, mindre på om föräldrarna är "duktiga" eller inte. Jag har kanske mer tänkt på att försöka dra ut på amningarna o trösta Måns på annat sätt eftersom jag var rädd att hamna i samma snurra som jag var i m Oscar - men egentligen tror jag att jag lyckats med det mest för att Måns varit med på noterna.
    Ha alltså absolut inget dåligt samvete för "snuttnätter" - förhoppningsvis blir nästa barn helt annorlunda på den punkten ändå!
    jaja, det blev lååångt o svamligt - hoppas du förstod vad jag menade i alla fall

• Hallonsocka

Kan ni inte ha bilder på er när ni var små som tema på den där bild leken :-P Så jag får jämföra o kika efter likheter med era små? blitt som besatt sorry

Svar på tråden Augustibebisar 2008