• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Hallonsocka

Jucea: Usch och fy jag håller tummarna för att det ska bli bra med honom!

• Vilda Tiger

Jucea
    Usch... Åk du till veterinären med honom imorgon. Hoppas att det inte är så illa som du befarar!

Hallon
    Ja, det verkar inte som om det måste va så hemskt som My har haft det hos läkaren! Jag berättade för Lyckelis läkare om hur My har testats och han sa "men oj! Var var det någonstans, då?" som om han inte tyckte det var riktigt okej gjort. Jag är såååå glad att han inte gjorde så på L! Inte för att jag tror Mys läkare är elak på ngt sätt men det verkar ju iaf finnas bättre sätt att testa reflexerna.

• Mareldsbarn

Heeeeej! Nu är vi äntligen hemma i götet och Julia som alltid somnar kl 23, INTE en sekund innan, har nu dragit ner ridån redan kl 21 Jippi så skönt för henne!

Jucea; Stackars Silas! Det låter hemskt Ta en tripp till veterinären imorn så dom får titta på henne.

VT; Vad skönt att höra att babysimmet gick lite bättre idag. Roligt att hon gillar det. Söta lyckeli!

Hallon; Vår läkaren tog också tag i Julias händer och lyfte upp henne i armarna så huvudet var ovanför skötbädden men hon släppte aldrig tagit utan la henne ned sen förstiktigt.Får så ont i magen varje gång jag tänker på hur det gick för er och lilla My eftersom jag tyckte bara detta var läskigt när de lyfte upp Julia.

Nu har jag också skrattat lite till MISSH;s bilder

Idag kom min förlossningsjournal hem i brevlådan som jag jagade för ett tag sen! Riktigt kul att läsa tyckte jag. Speciellt roligt att jag trott att jag krystade i 1-1½ timme och jag på papperet har krystat i 25 min

• lille08

Jucea: Hoppas att katten klarar sig. Hoppas han inte är så illa skadad som du befarar. Inget kul alls att ta farväl av sina fyrfota vänner. Ibland har djur en förmåga att läka bra, men det är klart att om han är väldigt illa skadad så kanske det är bättre att han får somna in...

• Hallonsocka

Men vad fanken?!!! Det är ju två olika läkare som gjort såhär på My nu!? Behöver man inte göra det alltså??! *ggrrr* stackars stackars min älskling?

Ni andra som är från Umeå, hur har era läkare gjort?!?!

• Vilda Tiger

Mareld
    Va skönt att ha er hemma igen! Och va gott att resan gick bra! Hon var nog bra trött nu då hon redan har somnat. Själv har jag en liten bebis som ligger och ålar sig som en liten orm i vaggan, i sömnen. Det ser för roligt ut...

• jeng

Jag känner mig så jävla dum! varför måste en sån här sak hända just när vi har en skitjobbig månad med ekonomin dessutom? Hade vi haft vår normala ekonomi så hade jag ju abra kört in med honom, men nu måste jag lixom sitta här och vara dumsnål!! HATAR DET verkligen! Från och med nu är det försäkringar som gäller på djuren...

• MissHellen

Mareldsbarn: Va tyaskig du är haha
    Skönt att resan hem gick bra!

Hallon: Vad har jag missat? Vad har dom gjort med My? :/

• Lana

jucea; stackars lille missen! hoppas allt blir bras med honom!

Mareld; va härligtr att du äntligen fick den..varifrån fick du den nu då??hur löste dom det?haha jag trodde jag krystade i evigheter men eg bara i typ16min

• Mareldsbarn

MissH; hihi jag skrattade ju till dom, inte "åt" dom hihi nu skrattar jag lite till med kärlek i skrattet ;)

Lana, ja men visst kändes det så? att man krystade i 100 år typ. jag var helt stensäker påatt det var så länge jag krystade Jag fick skriva ett brev till arkivcentralen om att jag ville ha FLjournalen hemskickad och lämna mina personuppgiter sen tog det 1 v så låg den i brevlådan

VT; hihi, en liten orm, så sött!

Hallon, två läkare?! Har du redan hunnit träffa 2 st? Eller menar du den ena från BB? skumt att dom gör så! Har du frågat BM när du varit på bvc?

Svar på tråden Augustibebisar 2008