• Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Här är fortsättningen på "Vi som ska ha barn augusti 2008" nr 1, 2, 3 och 4. Eftersom alla våra underbara bebisar nu har kommit är det dags att skapa en ny tråd med nytt namn.  Skrattande

Våra gamla trådar och annat roligt:

Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m28213467.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m30517333.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m33104518.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389409.html
    Bf-listan:   www.familjeliv.se/Forum-11-220/m35389344.html
    Bloggar:   www.familjeliv.se/Forum-3-28/m36261191.html
    Bilder:      www.familjeliv.se/Forum-11-285/m36892848.html

Älskade Lyckeli kom 080722
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-22 17:54
    Här är en rolig grej till! Länken till vår fotolek! (Tack, Lille!)
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m37498124.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-30 22:12
    Här är vår gå-tråd!:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m37826073.html
  • Svar på tråden Augustibebisar 2008
  • Lina S

Jag har inte hunnit läsa på flera dagar, som vanligt

Men vilken kul idé med fotoleken! Nu har jag bidragit med vårat kök men någon får gärna lägga in bilderna till mig.

Nu ska jag gå och kika på alla kök

• Lina S

Kaol - jag såg att vi hade samma gardiner

Kul att se alla fina kök!

• Hallonsocka

Hörrni mina familjelivs vänner. Gå in på min blogg och säg mig om jag och My är lika (lagt upp bilder då jag var bebis).
    socka.blogg.se

• goshheidi

Javisst finns det likheter mellan dig o din dotter Hallon, speciellt där vid ögonen tycker jag.

• Hallonsocka

Hihi... jag som tyckt hon var mest lik A, och iof min pappa, så lite kul om där finns NÅTT som är lika :-P

• goshheidi

:) Har hört berättas nånstans att bebisar "ska" likna pappan mycket den första tiden så att pappan kan vara säker på att det är hans och inte överge mamman och barnet :)

Jag ser absolut ingenting utav mig i Felix. Jo håret :) och de långa fingrarna :) Han har precis likadant hår som jag hade när jag var bebis som står åt alla håll efter badet :) Men allt annat är bara P...men när han blir större och växer om sig så kanske man ser nåt drag av sig själv nånstans...

• KaOl

Lina S skrev 2008-10-22 18:47:19 följande:

Kaol - jag såg att vi hade samma gardiner !
    hihi jaa - bra smak

måns är lik mig över ögonen o på händerna, annars är det mest pappa
  • Lana
    suss;FY va jobbigt för henne med nackspärren pluttan!

heidi; weii inte illa att redan starta..trodde jucea skulle bli först

mareld;HAHA underbart...mitt i allt knulla..haha...
    va härligt att det gick bra för henne att sova själv...sen kan man ju fortsätta...typ att man försöker efter nästa matning att hon somnar i vaggan igen...går det inte så får hon sova hos er till sist kanske det går...

KaOl;testa och se vad som händer men det är väl eg bäst utan??...jag kör utan bygel.hittade jätte fina på lindex.

hallon; jag tycker ni var lika...ögonbrynen i alla fall..och det VACKRA leendet
  • jeng

nu har jag varit på tupperware party och beställt grejer... gud ph kommer hata mig, jag vågar inte ens berätta vad jag har beställt och vad det kostade... har bara sagt att jag har beställt, men att det kommer ur mina privata pengar, så slipper vi diskutera det mer!!

skitskoj var det att komma ut och snacka skit med damerna iaf! behöver komma ut mer.

men imorrn är det en dag på stan, med mammafika med växjögruppen för första gången!! *modigt av mig, men det blev lättare när 2 i min mamma grupp från mvc har gått med där också* sen på fredag ska jag till linda (kompisen som höll demot ikväll) och fika med ted också!

• Hallonsocka

Det är ingen annan som har bilder på sig själv då ni var små så att man kan jämföra Rätt roligt tycker i alla fall jag (uppenbarligen )

Nu ska jag o My till sängs, A sover i fåtöljen och ska nog få sova vidare och komma till sängs då han vaknat ist. My sover visserligen hon också i sin babysitter, men henne vill jag ha med till sängen haha dessutom ska jag byta på henne...

Svar på tråden Augustibebisar 2008