Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 20:07:55 följande:
    one more snabb frågis hittar fasiken inte på postens sida..  porto över 250gram inom sverige som brev?

haha nää den är som bermuda triangelen...Skrattande

nää nu är jabg shopping sugen och kidsen har somnat någon som vet nått bra erbjudande nånstans?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-10 20:19:25 följande:
    jag vill också ha bra erbjudande, har du hittat nåt? Hade Molo byxor i korgen från Matador men 29 kr i frakt kändes alldeles för dyrt för ett par byxor....
    ska just börja spana fastnade på tradera en sväng Flört
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

gaaa villken fin bild i bt Butte på lamm linnet & legginsen...så himla fint

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 22:33:40 följande:
    Fina va   de saknas några godingar till samlingen, men dom ska jag nog nosa reda på   Katvigarna behöver utökas åxå absolut!
    massa fint ju
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-10 22:35:23 följande:
    tack min tös blev helt kär i fina lammen.
    såg precis ditt andra på tradera ett het byte verkar det som...Skrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

näää måste kolla av lite när har ni suits på er sötisar min lilla kille är 7 månader och jag tycker det är helt okej att ha som "vanliga kläder" på dagen...tycker inte alls det är pyjamas varning på det eller är jag heltokig??

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-10 22:39:24 följande:
    kollade just på t  oj herregud det trodde jag inte fast det är ju sååå fint!
    verkligen
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Tackar för alla svaren....mindre klädtokiga människor i min omgivning underar nämligen alltid varför lilleman har pyjamas Räcka ut tungan själv tycker jag det är super praktiskt nu när han ålar som en galning på golvet....

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

godnatt girls.....nu ska jag lägga mig och spana BR katalogen lite till stoora tjejen blir ju 4 snart och vill kanske inte bara ha kläder Räcka ut tungan

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-11 11:28:53 följande:
    Ja precis! Blä igen...
    håller verkligen med annars kan man ju mejla och kolla om säljaren kan vänta med betalning alla kan ju oftast det bara man mejlar men folk fattar inte det helt enkelt ...

rensade precis lillemans garderob på kläder som inte passar såååå tomt blev det så nu kan det shoppas nytt med gott samvete Flört
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11