Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-13 13:05:43 följande:
    juliaonellyDen blommiga Småfolk klänningen finns ju hos LPL i 98/104, på rea dessutom.
    tusen tack då ska jag kika in där
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

måste bara slänga in att mina ida T strumpor med har blivit skitfula dom åkte faktiskt i soparna här om dagen...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:50:25 följande:
    sälj sälj sälj   ALLT går att sälja.. bestick, skruvar,mattor,telefoner,kaffebryggare, gamla lakan ja allt  
    hahaha låter bra ska genast tömma sambons skåp mina vill jag ju ha kvar Räcka ut tungan
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 17:07:31 följande:
    Exakt!! Det finns nog köpare till de mesta!! Å loppisbord e ju kanon   man kan ju gå ihop flera om man bor i ett område och anordna, eller hyra som du säger
    aa loppis körde vi faktiskt på sist vi flyttade upp till sthlm ...vi hade satt max en liten lastbil plus ett släp så allt som inte gick in fick åka på loppis super smart faktskt då man blev av med massa skit...

nää kaffe dax här innan jag somnar
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Okej nu behöver jag verkligen expert panelen här Flört Min lillekillen på 7 månader har en Ida T fleece overall nu men jag vill ha något mer att ha i vinter. Men jag kan inte komma på vad..tips någon??

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-13 18:32:15 följande:
    Till en 7 månaders hade jag köpt Molo Holden...så snygg men inte riktigt passande till min 20 månaders som gärna rullar i vattenpölarna på dagis
    hmm villken är det? nån länk kanske Flört

nää kanske inte det ultimata då
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2008-11-13 18:38:45 följande:
    Fast vi hade enbart lurv fleccen till Liam förra vintern. Då satt han ju i åkpåsen, var det lite kallare så blev det en filt också och ev. en vindtät jacka, vi behövde aldrig nån varmare overall.
    okej...är så tveksam tjockare inte tjockare blir tokig på mig själv ....sen är det kanske inte så kul att slänga ut 800 och så  andvänder han den 2 gånger..uaaa detta I landsproblem
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11