Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nää måste kila sambon kallar ....hoppas på måååånga fina molo bilder imorgon bitti

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

godmorgon girls...min lilla prins har ju sån underbar period nu med att vakna varann timme heeela natten lång...Skrikandes

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Quiet thoughts skrev 2008-11-09 11:18:46 följande:
    Hej alla.Nån här med bild av Molos klänning med kattor från i höst?Gärna på. Vill seee. Är ute på jakt åt min dotter som fyller 5 och vill se modeller
    hmm jag har tröjan den är ju i samma modell fast längre...men annars så hittar du en bild på en liten flicka i den här www.tumadre.blogg.se
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Quiet thoughts skrev 2008-11-09 11:24:59 följande:
    Ja hennes blogg brukar jag läsa och såg klänningen på för första gången där men vill se fler bilder ju. Tycker den är så fin
    ja med men jag lyckades inte hitta kläningen och sen hittade jag tröjan på rea så då fick det bli den
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Plummy skrev 2008-11-09 17:02:08 följande:
    Finns det Katvig nappar någonstans att få tag på??
    vet att bombom i jkg har en del kvar
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

jäklar villket väder... vi hann percis hem frön öppna innan det brakade loss här kom inte bilar upp för backen då dom blåste ner och så rök ett hus tak en bit bort...dottern tycker dock att det är super kul och titta på alla löv och skräp som blåser runt ...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-11-10 17:25:28 följande:
    alltså ts. Vad byter detta?det kan jeg sagtens gøre ;0)lukker annoncen tirsdag kl 20 +5
    om jag inte är helt galet ute så är det väl i stil med det kan jag säkert göra stänger/låser annonsen tisdag ...men som sagt jagkan vara helt fel ute
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-10 18:15:04 följande:
    Nej nu slängde hon iväg skålen med yoggi över hela köket!!! och eftersom jag inte kan skrika det åt henne så avreagerar jag mig här istället: JÄÄÄÄÄÄÄVLA UNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    inte någon tröst kanske men här är en till här testas ALLT verkligen i helgen fick jag bär ute en gallskrikande inge ifrån leksaks butiken som sedan sprang ifrån pappa på parkeringen skrikandes för full hals pappa är dum om och om igen...pappa är inte så poppis här dom han inte är hemma iveckorna...

skickar en styrke kram iallfall
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Emmsan skrev 2008-11-10 20:04:29 följande:
    älskade pölsekärringar!!! min man står här nu o jag har LOVAT att fråga er en sak!!! han kommer att läsa svaren i de närmsta 3 minuternaidag har jag tömt tvättstugan o min älskade man fick för sej att räkna melkers suits!!!!!OK han har ... 28 st!!!! så till min mans fråga är hans fru NORMAL???????? han kräver ÄRLIGA svar hahahahahahaha *biter mej i läppen*
    hahaha vad sött ....klart hon är fullkomligt normal
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11