Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-11 11:34:56 följande:
    hittade du några bra erbjudande igår förresten? Vad har han för stl nu?
    inget alls och till slut så la jag ner Fundersam beror lite på faktiskt katvig & molo funkar 74 & 80 bra men jag köpte en ej silke lej suit i veckan i 86 och den sitter perfekt nu behövs inte vikas upp alls...dock så åkte en hel hög med 74 kläder nu
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2008-11-11 11:36:16 följande:
    he he som jag då, sveas gaderob är lite mindre nu
    bara att fylla på ingen då ...lite trist ibland då det är favoriter som försvinner
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    agster skrev 2008-11-11 11:47:29 följande:
    Ej Sikke Lej är lite lustiga i stl ibland. J har en suit i stl 86 också som bara behöver ytterst lite uppvik. Annars har han 74 i Molo t.ex.Vad var det för ESL du köpte? Sms till Tradera köpare gör visst susen! Fick ett mail precis där hon bad om ursäkt och att hon hade missat mitt mail i alla andra Tradera mail. Skönt att ha det ur världen. Jag gillar inte oavslutade affärer... Nu är det första gången på länge som jag inte har ett enda plagg ute på T, känns konstigt... men ganska lugnt och skönt    
    militär gröna med röd uggla baktill....men så himla trist när stl är så konstiga
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    trunken81 skrev 2008-11-11 11:54:53 följande:
    Ja, sånt där är lite svårt. Jag handlade kläder för över 300 vid nåt tillfälle som inte kom fram, efter mkt fram och tillbaka visade det sig att en postmaskin brunnit upp i samband när det brevet skickades , jag fick ersättningskläder för säljaren hade fler likadana.
    villken otrolig otur men tur det löste sig ...
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

jag tillhör ju dom som oftast lägger till 50 kr och får det rekomenderat om jag budat hem något över 300kr ...känns tryggare så . Själv har jag varit med och ett flertal gånger att min mamma postat saker till barnen som  aldrig kommit fram...

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

nää nu kallar tvätten och dottern på mig

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

måste slänga in en sista fråga innan jag verkligen ska ta tag i allt här..ni som har lite mindre barn som min lilleman vad har ni på dom nu till vintern?? just nu har vi ida Ts fleece overall och åkpåse men jag vill ha något mer tills det blir lite kallar känns det som eller vad tror nI

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Ååå helt ot men någon kanske vet...köpte dom mörka nova star med brun mudd och militär tyg på fickan bak till.-...men dom är ju tok hårda typ super stela .är alla nova star så eller?

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2008-11-11 17:25:33 följande:
    Dom säger att det blir bättre efter tvätt, men jag har tvättat mina kanske 5 gånger och tycker inte dom har blivit bättre än... Men det tar väl lite tid...
    hmm nää den köper jag inte tror jag men är alla modeller lika hårda eller är det just denna
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Skrutteruttan skrev 2008-11-11 17:56:24 följande:
    Idag kom mina allra första NS på posten, jag trodde att jag köpt två olika tvättar för de hette olika, men det var exakt likadana, dock i två storlekar så jag behåller dem ändå...Men visst var de lite hårda, men ack så snygga De som du pratar om "vann" jag igår på Tradera, blev så inspirerad av din lillkille...och tjejen i äppelmunkjacka (visst var det den?) så den köpte jag också
    aaa alltid kul och vara till insperation...dock var det enda gången jag fick på henne jeansen så fort jag tar fram dom skriker hon för full hals NEEEJ DOM GÖR ONT
    jaap tösen kommer alltid bo i mjukis byxor. Dock älskar hon sin äppel tröja och mamma med Skrattande fiina bilder i BT föresten
    Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11