Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tack för bilderna SkrattandeKyss

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

någon som minns vad en tröja i dom större stl gick på förra lagersalgen sitter och räknar lite

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Tjiingeliiing..efter mycket trixande så ska vi åka på mässan Skrattande Så imorgon ska kidsen och jag ta bussen upp och möta upp pappsen sen blir det en helg på hotell super trevligt och så slipper jag svärmor Flört Så nu ska jag krypa i säng och ladda batterierna för en trevlig buss resa på 4 1/2 timme

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

Hej hej då var man hemma från mässan...lyckades fynda vars ett par nova star jeans och en grön äppel svettis ifrån småfolk för bara 200 kr st. Var även på smallkids rea inte något allas kvar då jag kom kl 1 hittade dock varsit Ida T påslakansett ett med apor och ett med katter så nöjd är man ju Skrattande

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2008-11-01 20:45:06 följande:
    ahh gud vilka fina fynd!
    aa glad blev man iallfall...speciellt för svettis äppel tröjan då jag jagat den som en galningSkrattande
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

villken fin bild med cirkus bodyn...måste köpa en sådan på måndag.Flört

Ny blogg
  • Mamma Kråkan

springer förbi och lämnar ett hej Skrattande 

Ny blogg
  • Mamma Kråkan
    J esssica skrev 2008-11-03 08:27:37 följande:
    Uscha barnen ska ta kort på dagis idag och igår såg jag en liten fläck på Kevvans midiapple så jag sköljde av den lite fort i badrummet, i morsse kom jag in till badrummet och då står Linne aoch tvättar alla kläder de ska sätta på sig en halvtimme senare!! Det enda som slapp undan var Kevvans jeans Nu är de inte ett dugg matchande när de ska ta syskonkor toch allt!
    jisses vad surt Fundersam men dom blir säkert jätte fina ändå.
    Ny blogg
  • Mamma Kråkan

åå blev ingen cirkus body idag...bombom vart ju stängt dock så shoppade vi på krakel lite en katvig suit och en ej silke lej body med hund på Skrattande

Ny blogg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11