Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-02 17:20:22 följande:
    Jag lär få vänta till på måndag med svar
    Haha..ja i värsta fall så
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-02 17:22:14 följande:
    jag har 1441 och har inte hört något än
    Det jag ville ha fanns iaf..även om jag i slutändan nöjde mig med äppelzipen. Hoppas du hör ngt snart!
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-02 17:32:23 följande:
    FridaE: Småfolktröjan har funnits på Ajabaja innan iaf, det är där jag köpt den.ÖNadja: Tofflorna har Milos farmor köpt i nån lokal skoaffär... Hej på er flickor! Ser att det fortfarande pratas Hippo beställningar. Glad att jag inte beställt ngt så jag slipper fundera Vi har varit på maxi o så har vi kikat på plattTVsar. Sambon tycker tjocktvn ska ut och jag kan väl bara hålla med, dom andra är ju lite snyggare
    Jag tycker platta tvsar är bästa uppfinningen- så mkt mer plats för andra grejer då Satsa på en med bra bas/extra bas- jag ångrar att vi inte gjorde det på den första vi köpte så numera kollar jag bara på tv i sovrummet Cool
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-02 17:36:13 följande:
    har du redan fått besked? vilken stl i äppelzipen?
    Jag tog faktiskt 98/104 på den- har väldigt mycket äpplen som används just nu. Har du oxå beställt den?
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-02 17:41:24 följande:
    var det 40% rabatt på den??
    Japp eller ja det hoppas jag Har inte betalat ännu så..det märker jag väl
  • Smultronhjärta
    Nova76 skrev 2009-01-02 17:43:25 följande:
    beställde den i både 86/92 och 98/104, en till lite och en till stor kille Hade du verkligen nr 1478?
    Ja men hos Hippo..Min order hos Batinki var 1426
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-01-02 17:47:02 följande:
    tror ni inte att hippo mailar under helgen??
    Jo så blir det nog..Jag undrar hur många som kommer få mail om att det man har beställt inte finns
  • Smultronhjärta
    anjis78 skrev 2009-01-02 19:14:27 följande:
    1473 och storlek 86
    När fick du besked? Jag väntar fortfarande med 1478.. Tycker du ska påpeka att den ligger under rean och att andra köpt den på rean- dåligt juSkrikandes
  • Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-02 19:39:29 följande:
    Mmm, märkligt...Man tar väl i tur och ordning, vad är det annars för vits med att gå ut med speciell rea för "medlemmar" och allt...
    Fast det där speciella tycker jag nog allt försvann aningens efter 3 mail och datastrul, framflyttande av tid osv.. OM rean hade börjat vid midnatt och dessa beställningar prioriterats skulle det varit speciellt. Nu känns det ju sådär lagom kul att vänta hela dagen för att se ifall det man beställt sålts under dagen eller ejSkrikandes
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11