Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

maugu skrev 2008-11-13 09:37:13 följande:
    Jodå-men det brukar löna sig så fortsätt jobba på ditt sätt
    Haha..ja ibland lönar det sig och ibland inte men det gör Tradera såå mycket roligare
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-13 09:39:25 följande:
    hehe ser att buttes suit är på tapeten igenär det bara jag som inte tycker det är tok mycket jo asså butte tjänar ju på den men en ny i butik kostar väl runt 375 med det trycket och eftersom den inte gick att få tag i överallt
    Joo- 400 spänn för en suit är massa massa pengar tycker jag..Jag som hade ångest för att kossorna var dyra när jag köpte dem Kommer inte ihåg vad jag betalade för den men det var över min smärtgräns
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-13 14:45:19 följande:
    Nu finns bild av Alvin i småfolks 86/92 från de nya dom fått. Byxlös Alvin
    Söt Alvin Men tröjan ser stor ut för att vara en 86/92..Har du någon gammal Småfolk som du kanske skulle kunna fota ovanpå denna nya?*ler snällt*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-13 15:35:15 följande:
    Skrutteruttan- Fin Li i Småfolksklänning! Och Luca i NS och Småfolkströja!Lillronya- Fin syskon i matchande pingviner! Liten Blomma- Kaninerna är jättefina på Meja. De passar bra ihop med hennes fina blå ögon!Liljan- Fina Maia i Småfolk! Mysigt hus ni har skaffat er! Så skönt med tomt när man har barn. Och underbara lammen och prickarna! Så härliga färger!Harley och Skatten- Vad fina Skatten och Cayenne är på öf! Kände ni varann innan Molo-resan? *nyfiken*Incommunicado- Fin shopping!Smultronhjärta- Goa Max i fina Molobilar! (tror du att sambon hade viss förkärlek för det printet när vi hade det eller ? )Loveliva- Fina Småfolkssuiten! När jag såg den på Poppen igår tänkte jag faktiskt direkt på Hilda. Ett perfekt "Hilda-plagg"
    Tack tack Du är så snäll som alltid kommenterar alla i BT
    Printet blev mycket uppskattat av min man också- vad är det med killar och bilar?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-13 16:02:50 följande:
    Alltså vilka shoppar kan man se de nyaste småfolken nu? Tycker så om Alvins nya print.
    Ajabaja oxå...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-13 16:08:32 följande:
    smultronhjärta : så busig din lilla sötnos ser ut att vara på den bilden goa unge
    Tack! Han är vääldigt busig nu förtiden- typiskt 1 1/2 år
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:14:53 följande:
    Å jag vill åxå in o hämta ut en sån suit ju   sååååå fin!!!
    Finns 98 på Ajabaja oxå
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 16:38:01 följande:
    Längtar redan till våren nu
    Jag oxå Det är nog så att vårens lagersalg kommer att kräva två dagars shopping
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-13 16:42:17 följande:
    Jag måste typ hitta ett extra knäck eller något så jag och full plånbok kan följa med....
    Japp Och jag måste starta ett e-spararkonto märkt MoloCool
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-13 16:46:35 följande:
    Hur fasen ska detta gå till....*funderar*
    Enkelt Varje gång jag har sålt en runda på T så går en peng till Molokontot(fast jag får nog döpa om kontot till Molo/Småfolk ) och en annan peng till att stilla akuta shoppingbehov med Detta kan ju då inte börja gälla förrän 2009..snart är det ju adventskalendrarRäcka ut tungan
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11