Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-16 20:05:00 följande:
    Japp men jag vet inte om storleken passar. De är visserligen stora. Kanske ska be säljaren om lite mått
    Tror nog att en 80:a kan passa- jag sålde en 86a för ett tag sen och den var stoor
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-11-16 20:02:00 följande:
    Hej tjejer! Vad köper ni? haha, kan tänka mig att man gör sådana saker om man lägger ut mkt, jag är rädd för sånt själv och går noga igenom men man vet ju aldrig... Jag lade själv precis ut 63 (!) auktioner, jag satt hela natten igår, gääääsp!
    63(!) Shit..jag har precis laddat powern med 40 stycken och orkar inte mer nu
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-11-16 20:09:15 följande:
    nej ma blir seg och maken sur.
    Haha ja ungefär så...min make sitter och surar för att vi inte hann bada innan ensam mamma..tror vi ska blossa lite(läs glögga) så att han blir glad
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-16 20:24:21 följande:
    Jo precis. är nog inte många som söker på Mollo om man inte hamnar där av en slump å ser att det är Molo.
    Sant- jag skulle göra en Molosökning och efter allt powerlistande så blev det visst två L..
    Hoppas säljaren hinner ändra- jag mailade och sa att Molo ger mycket mer pengar
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-16 20:29:50 följande:
    Oh jag som är på tomtejakt UT med dom nu då!!
    *Tjööta* Jag ska kolla färdigt på mina mammor först sen så får de ladda upp under tiden jag myser i badet...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-16 20:33:45 följande:
    Dina mammor? What?
    Ja ensam mamma söker jue Pinsamhetstv på hög nivå
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2008-11-16 20:36:11 följande:
    Åh vad skoj det är när en auktion går upp i lååångt över köp-nu pris och med 4 dagar kvar dessutom
    Sånt är alltid trevligt Din direktlänk på presen funkar inte btw
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11