Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

JuliaochNelly skrev 2008-11-13 18:40:23 följande:
    okej...är så tveksam tjockare inte tjockare blir tokig på mig själv ....sen är det kanske inte så kul att slänga ut 800 och så  andvänder han den 2 gånger..uaaa detta I landsproblem
    Sonen hade en molnoverall från Lindex i sin åkpåse när det var superkallt ute(sover alltid ute) funkade jättebra och han var aldrig kall. Deras overall kostar runt 200kr
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-13 18:53:31 följande:
    God kväll !!!! Här pratas det SMåfolk och jag vill ha massa nytt därifrån !!! Är det någon mer än poppen som fått hem nytt från SMåfolk ???
    Ajabaja och Kullerbyttan tror jag
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

Åhhhh Butte*ropar högt*
    Visst var du på jakt efter en baby so real? Såg att kidzshop.se har erbjudande på dem nu ifall du fortfarande letar

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2008-11-13 19:48:17 följande:
    jo alltså det är som Tradera
    Oj vad farligt att kunna handla överallt...två "tradera", tyskland,sverige,finland,danmark,åland
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 19:48:13 följande:
    Tre såklart och inom ett år hoppas jag på en fjärde
    En till som är lika bebissugen som jag

Superfin elefantsuit på söta Maia i BT
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

God morgon

Guuuuud vilken kul Traderaauktion Garanterat att säljaren har gjort det med flit för att uppmärksammas!

ängeln83 skrev 2008-11-14 08:59:03 följande:
    Min hopping lista är också ganska tom faktiskt...några Småfolk tröjor bara. Liam behöver verkligen inte mer kläder, nu är det slut på impuls shoppandet och det går ganska bra faktiskt. Det enda han behöver är Lindex velorisar och nya jamasar, men hur kul är det?
    Där har du ju en anledning till att shoppa suits Bra mycket roligare än pyjamasar
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-14 09:45:36 följande:
    Help please, vilken av dom här tror ni är finast på Liam?
    Tror den starka gröna med bilar på är finast till din lintott
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-14 09:58:03 följande:
    Bra val, han kommer bli superfin!!Ingen som vet med inpregnering på Molo overallerna? eller iaf hur ni gjort innan?
    Är det en ny overall så tycker jag inte att du ska impregnera..en äldre variant kan man testa i badkaret för att se ifall impregnering behövs..Nya overaller behöver inte impregneras särskilt inte Molos.
    Impregnering är ju inte såå bra för barnens hälsa-såklart inte superfarligt men ändå något värt att tänka på
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-14 11:29:57 följande:
    Hallå igen.Nu är jag SUR.Sotaren var här igår och skulle sota våran skorsten, men puckot glömde gå ner och stänga spjällen på kaminen, så när han började greja där uppe så hamnade all aska och sot i våran gillestuga, jäääääääävla gubbe. Soffan är verkligen helt förstörd, råkade rätta mej och blev helt svart om byxorna, tror dessutom att det är kemtvätt på den soffan.Sorry OT men jag blev så jäkla arg.
    Åh så kommer jag och ninjar ditt span på T*förlåt*Generad
    Tror dock att ni kan kräva ersättning för soffa etc även om det innebär ett j*vla mäckSkrikandes
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11