Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

1 och 1 är 3 skrev 2008-11-13 17:00:32 följande:
    E de så? Går verkligen ALLT att sälja??
    Japp- allt går att sälja i rätt forum Bästa grejen är anser jag vad det gäller massa strunt och skräp att hyra ett bord på en loppis och bara kränga för allt man är värd
    Stora grejer på Blocket och annat på Tradera eller på köp/sälj sidor rörande specifika grejer såsom kamera/data stuff etc
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-13 17:07:31 följande:
    Exakt!! Det finns nog köpare till de mesta!! Å loppisbord e ju kanon   man kan ju gå ihop flera om man bor i ett område och anordna, eller hyra som du säger
    De där kalendrarna är ett ont måste..superroligt men hela december är jag så trött så trött och lagom pank
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-13 18:16:10 följande:
    Okej nu behöver jag verkligen expert panelen här  Min lillekillen på 7 månader har en Ida T fleece overall nu men jag vill ha något mer att ha i vinter. Men jag kan inte komma på vad..tips någon??
    Till en 7 månaders hade jag köpt Molo Holden...så snygg men inte riktigt passande till min 20 månaders som gärna rullar i vattenpölarna på dagis
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-13 18:29:29 följande:
    Han passade super bra i den färgen, tyvärr tror jag inte Liam passar i den.Är SÅ glad att dom ändrat tillbaka modellen, jag älskar ju Småfolk men har inte kunnat köpa en enda tröja i höst
    Har de alltså ändrat modellen nu? Eller är det en spekulation? Jag hoppas verkligen att den är ändrad*håller tummen*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-13 18:38:45 följande:
    Fast vi hade enbart lurv fleccen till Liam förra vintern. Då satt han ju i åkpåsen, var det lite kallare så blev det en filt också och ev. en vindtät jacka, vi behövde aldrig nån varmare overall.
    Men hörru..behöva är ju inget nödvändigt ord
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-13 18:42:44 följande:
    Tror faktiskt det är så *GLAD*Mmm, snögubbarna får nog flytta hit också. Men jag funderar lite över vilken slags blå det är, på dom här bilderna ser dom ju ganska olika ut.O en tröja som garanterat ska flytta hit är denna, sååå fin, har blivit helt kär i den.
    Jag tror nog faktisk att den är ett mellanting mellan de bilderna..Jag blev lite kär i den elefanttröjan jag med...fast jag måste begränsa Småfolksinköpen, här finns ju massor efter salgenOskyldig
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11