Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2008-11-12 13:31:43 följande:
    hm jag köpte ett plagg på tradera för ett tag sen. Stod att det var i fint skick, inga fläckar osv, sparsamt anv. Sen när jag fick den så var det flera stycken fläckar och jädrigt sliten. Säljaren gick med på återköp eftersom objektbeskrivn inte stämde. ser att hon bet tillbaka nu - men borde jag inte fått frakten tillbaka också EGENTLIGEN, då har jag ju bet 44 kr fram och tillbaka för plagget som jag självklart hade behållt om säljaren beskrivit varan RÄTT? Snålt, tycker jag och jag kommer inte bry mig om det mer nu, men om det står att en grej är i nyskick o sen kommer värsta fläckplagget, då tycker jag f**** att man ska få alla pengar man lagt ut tillbaka *morrar lite*
    Säljaren borde stå för köparens alla utgifter när auktionsbeskrivningen är felaktig, din säljare har gjort ett återköp..
    Såå dåligt beteende av säljarenSkrikandes
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-11-12 13:44:43 följande:
    Lade in lite länkar i BT. Nån snäll som vill lägga in bilder? Och sen skulle jag bli glad över kommentarer om vilket hon passar bäst i och sen vad ni tycker om lammen... Tycker de är fina, men jag gillar inte pojkigt på henne. Detta är på gränsen för mig. Helt knäppt då jag kan ha väldigt flickiga kläder på mina pojkar, men inget pojkigt på Ava . Hon är verkligen en liten flicka !! Självklart kräktes hon på lammtröjan, men inte på det andra jag provade... Typiskt bara för jag var osäker på just den ...
    Tycker hon är jättesöt i allt Lammen är superfina även dom, min gubbe tycker den tröjan är flickig och knorrar när Max har den på sig
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-12 15:46:29 följande:
    nähä
    Men Buuuutte- räkna nu´rå..Jag säger jämt till min gubbe att det finns sådana i tråden som har fler suits än vad vi har Du är ju redan en av dem jag syftar på
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-12 15:51:42 följande:
    haha men där är så många i tvätten nu ju orkar inte in och rota där ska räkna till er sen men du köpte många suits på salgen... det gjorde inte jag så du har nog fler än mig
    Nänä..köpte bara 9 st Så jag ligger fortfarande i läCool
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mosen08 skrev 2008-11-12 18:42:23 följande:
    Slänger in min fråga igen Hur är katvigs velourbyxor i strl, ska man ta 98 till en som är 92 lång eller räcker 92?
    Jag har 92 till min 84cm långa son och de funkar utan problem så du kan absolut gå upp i stl
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    Mosen08 skrev 2008-11-12 18:49:56 följande:
    Tackar fick ett sånt himla behov av dom röda helt plötsligt
    Haha ja behov är oftast livsfarliga för plånboken
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-12 19:15:30 följande:
    någon som vet en shopp på rakarm som har katvig röda velorisar
    Kl Kids
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta

God morgon i tråden

Åhh vad Butte måste gilla hjärtat idag eftersom jag gjorde hennes budgivning spännande

(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2008-11-13 09:34:28 följande:
    Ja-390:- för en suit är inte dåligt...kul att den går så bra och vad lycklig jag är för Köp Nu som var på den som jag köpte
    Jaa köp-nu hade ju Butte med som jag spräckte Spräcker i princip alltid köp-nu..det borde ju du veta
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11