Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-23 19:55:17 följande:
    Go kväll!
    Jag har budat hem 3 auktioner med mössor,ett par gröna Katvig appleregnbyxor, MaT tröja med julgran på och så vann jag precis ett par miniapplebyssor av Thea och Grodan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Hilti skrev 2008-11-23 19:57:42 följande:
    Jösses, du är snabbare än blixten Skickar paket i morgon. Mina mailingbags är tydligen slut... får beställa nya.
    Äh det är ju inte jag..det är min bästa kompis som får betala det jag budar hem till henne och jag tjatar på om att man ska betala snabbt
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-23 20:04:12 följande:
    Hur gör man någon tagit min bild på tradera????
    Du mailar Tradera och bifogar länkar på snodda bilden och på originalet
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2008-11-23 20:08:11 följande:
    preciiis man vill ju se tröjan i det skick den är nu. Detta är alltså min bild
    Jag har anmält den på Tradera nu..Jag hade även mailat säljaren om jag var du!
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-23 20:07:52 följande:
    Så klart! Vad trist att ni är flera som har svär eller föräldrar som inte är så engagerade i barnen. Jag förstår inte hur man inte kan vilja det. Min mamma ringer och kommer hit för att hon har Noel-abstinens. Sambons föräldrar bor ju 70 mil härifrån men frågar inte längre hur vi mår när de ringer. Fokus är inte på oss längre utan på någon annan i vår familj  
    Denna:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

Hoppas nu att den är fin..
    Mest nöjd är jag nog över regnbyxorna från Katvig- har jagat dem länge
    Sen vågar jag inte tala om för gubben att jag nu då väntar hem ytterligare 5 mössor till MaxOskyldig*mössoman*
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-23 20:14:26 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-11-23 20:12:16 följande: Denna:www.tradera.com/auction/auction.aspx? aid=77875942Hoppas nu att den är fin..Mest nöjd är jag nog över regnbyxorna från Katvig- har jagat dem längeSen vågar jag inte tala om för gubben att jag nu då väntar hem ytterligare 5 mössor till Max*mössoman* Vilken söt! Haha...vad samlar du till?
    Jag är galen i allt som rör jul så den var given

Det hela började med att jag skulle ha en styck matchande mössa till nya jackan och sen hur det slutade med 5 har jag ingen aaaaaning om
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-23 20:21:55 följande:
    Det var lite lättare förra vintern då man köpte 74/80, dom större storlekarna tar ofta slut fort. Har faktiskt inget direkt på måste ha listan nu, men dyker det upp nåt fint så blir jag glad
    Jag har aldrig något på måste ha listan däremot så hittar jag alltid något
    Idag blev mitt absoluta spontanköp dessa:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx

Dyra men fina
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-23 20:29:38 följande:
    Fast det var väl gårdagens lucka?
    Japp japp
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-23 21:06:28 följande:
    Bra val! Helt OT men denna fina har Lisa fixat iordning till mig. Tack snälla! Den blir det att göra kort av till svärisarna och päronen.
    Uuunderbar bild Han är så otroligt söt
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-23 21:08:59 följande:
    för att fortsätta vara lite OT. visst hade du framkallat på canvas tidigare? var gjorde du det och blev det bra? Vi funderar på att beställa men den finns ju en uppsjö av ställen så nu vet vi inte vad vi ska välja
    Hjälper till lite..Vi har beställt på Extrafilm och är supernöjda
    Dessutom har de 25% på all canvas just nu!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11