Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-24 11:43:04 följande:
    Nääääh, usch, varför skulle du visa den där, jädra va sugen jag blev nu, men Liam har ju redan en overall ju.O du, jag postar din tröja idag så du borde få den imorgon
    Men den är såå fin ju Max har tre overaller så jag får verkligen inte
    Och jag postar din idag medGlad
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2008-11-24 11:47:13 följande:
    Nu har jag missat nåt... Nyckelringar??
    Småfolk har en nyckelring..finns bla på EST
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-24 11:49:46 följande:
    Ha ha, 3 overaller? Alltså sanningen är ju att det räcker med en till Liam, fast det vore ju kul att ha nån att byta med, men det går aldrig att motivera en till overall för sambon, han är fortfarande chockad över den enligt han dyra Molo overallen som jag nyss köpte.
    Ja men det är inte så farligt som det låter..han har två till dagis en som precis är lagom nu och en som tar över efter den..Sen har han en som hänger här hemma med ifall vi skulle få någon snö..inte så troligt här på västkusten
  • Smultronhjärta

På tal om sängkläder så har jag hört det ryktas att det ska komma sådana från Molo Nästa höst eller nått men det kan ju va tomma spekulationer...

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-24 12:39:39 följande:
    den var lite mesblå men den orange färgen var jätteorange. super fint! ungefär som snögubbarna så här ser nyckelringen ut la dit ett par nycklar för att ni skulle få hum om stroleken
    Åh ljuvliga snögubbarna..det får mig att undra när denna vinterns snögubbar kommer
    Någon som sett den i en svensk shop?
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-24 12:49:42 följande:
    smultronhjärta och buttevilka små söta nyckelringar ni fått tag på. Kanske man borde beställa sig en sån. Extra skoj att man även får en söt liten påse till.
    Ja jag vet dock inte vad jag ska ha min lilla påse till..ingen av mina hemliga saker är så små
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-24 12:51:55 följande:
    Nu har jag också beställt en nyckelring
    Vad tog du för påse?
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-24 12:53:43 följande:
    men Max kanske har några små söta hemligheter att ha i påsen.
    jo det är sant..dock skulle han nog bara vara intresserad av att stoppa boll(clementiner)där i - galen i clempor ju
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-24 12:56:10 följande:
    Finns de bara på LLM? Blir ju dyra ringar då...
    EST 59:-
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11