Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-23 21:18:06 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-11-23 21:17:17 följande: Så kom ninjan fram igen då f`låt Lillronyahttp://www.tradera.com/auction/auction.as px?aid=77420945Min!! Grattis! Hade span på den också men fick välja mellan den och Dominon...
    Tack! Ja vilken tur att jag valde mellan denna och dominon då
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    tristania skrev 2008-11-23 21:18:27 följande:
    Å gud! Vill bara förmedla lite glädje, och berätta att jag budat "småfolk"s gröna grodor bodysuiten, och den är uuuuuunderbar!!!!!!!Snart får jag bodysuiten med kortlek, och randig från Katvig! Och jag älskar dessa kläder, och vilken underbar kvalite`! Jag förstår erat intresse Tack och lov att jag upptäckte dessa kläder!
    Som jag sagt till dig en gång förut..NU är du körd Finns ingen återvändo när man väl fått smak på dansktRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta

Ot men är det någon som surfar runt med Firefox och som kan hjälpa mig förstå hur man lägger in bilder i BTFundersamInsåg precis att man inte gör som man gör i Explorer

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-11-23 21:34:41 följande:
    Ingen som har en åsikt?
    Jo jag har Tror det kan funka med tanke på att pingusarna övervägande är ljusa i botten
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-23 21:39:11 följande:
    Någon som har ett shysst tips på vintermössa? Liam har bara HV71 mössan, sambons favorit Mössan får gärna matcha, grå lurv, blå lurv, blå lurv och Molo vinteroverallen Eller ska jag köpa 4 mössor?
    Off course 4 mössor..Jag har ju senaste tre dagarna köpt på mig 5 mössor för att matcha lite hit och dit
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-23 21:46:11 följande:
    Då blir det 4:a mössor Men då behöver jag lite förslag också, har total möss torka här.
    Kik kid säger jag då Där finns ju flera fina kombos och enkla i färgerna
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-23 21:51:32 följande:
    Hmm då kanske man måste shoppa igen
    Ja herregud..Hur ska du orka?
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2008-11-23 21:52:00 följande:
    DET var ju jag som skulle ha den. Glömde bort den, skulle BARA springa in en snabb sväng till grannen men det tog längre tid. GRATTIS!!
    Nähä..jag la ju både första och sista budet
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-23 22:02:02 följande:
    Jag skulle vilja ha några enfärgade mössor i denna modellen, någon som sett några fina, typ på HM eller nåt?
    Enfärgade finns på polarn..de är tunna med vindtäta, finns tjockare varianter med ränder oxå Superbra tycker jag,Max har en sådan på dagis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11