Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-23 22:10:36 följande:
    Är det dom här du menar? www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Gene...% Den verkar ju bra. O så har den ju knyt, Liam envisas ju med att slänga av sej mössorna hela tiden. Dom här såg också fina ut: www.polarnopyret.se/PageComponents/Units/Gene...%
    Jag menar denna(om länken nu funkar)
    www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx

Fast deras randiga hjälmmössor som är lite tjockare är oxå super
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-24 08:08:23 följande:
    Godmorgon Usch va trött jag är igår, hade världens problem att somna igår, en grymt irriterande mygga hade bosatt sej i sovrummet, när den väl blev tyst så började hunden skälla, var tvungen att gå upp och kolla varför och sen blev jag super pigg, kollade lite på tv och sen vaknade Liam och gall skrek, förmodligen mardröm, så klockan var väl 4 innan jag somnade. Har bestämt med en tjej att vi skulle till ÖF idag kl 9, jag ooooorkar inte, fast samtidigt skulle Liam må bra av att komma ut lite. Hoppas man kan få lite uppiggande post idag.
    God morgon..nog är du trött alltid om du fortfarande tror att det är igår

Jag är lika trött jag, ska shoppa mig en ny säng av tomten tror jag nog bestämt
    Sen är det ju som det kan va ibland..såå segt innan man kommer iväg men väl borta så brukar man bli pigg!
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2008-11-24 08:17:47 följande:
    har ALLA snö utom vi eller *tjurar* kikade igenom alla häääärliga bilder i BT
    Jag tjurar oxå..här i Fbg är det bara svinkallt och frostigt*brrr*
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2008-11-24 10:46:55 följande:
    Om ni inte sett det så är det 50% på alla kläder (nästan) på linasfönster
    Japp- var där igår och shoppade lite grann..

Sitter just nu och tuggar på min Dumle från EST..Massa massa fin post i lådan idag- måste ju va ett bra tecken på att detta blir en toppenveckaGlad
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-24 11:00:29 följande:
    Trevligt! Låter som en urbra start. Hoppas jag också får paket idag. Vad fick du för något?
    Jag fick en röd/blå Katvigmössa, röd Kikkidmössa, fiiin nyckelring från Småfolk,Molo tröja med oranga stars på ryggen, Brunt Ida t påslakansset med apor på och så fina fina Småfolkströjan med hundar på..
    Vad väntar du på för post?
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-24 11:09:42 följande:
     fiiin leverans vilken nyckelring fick du??? var köpte du påslakanet? till juniorsäng eller?
    Ja såå fin- förstår varje gång varför jag är så såld på Småfolk- vovvarna är så fina
    Till nyckelringen valde jag en påse med röda elefanter på och Ida t junior hittade jag nytt på Tradera för 130 spänn eller ja 174 då med porto.
    Har du oxå köpt en nyckelring?
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-24 11:12:30 följande:
    Låter fint! Kikade också på de där nyckelringarna på LLM. Var det där du köpte din? På 30% rean? Jag väntar en lammbody med blå kantband (dock mailade säljaren mig om att hennes mamma gått bort och att det blivit lite försenat) och en rturkos/orangeandig molosuit från TS. Samt en grå/brun randig suit från EST.
    Köpte den på EST för 59:-
    Lammen är nog mitt absoluta favvodjur från Molo- framförallt med blå kantband så jag hoppas den kommer snart till dig- såå fin
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2008-11-24 11:13:28 följande:
    Vad köpte du? *nyfiken*LITE OT-INFO: Blev ingen overall från Name It åt William (ingen Ida T heller). Vi åkte till Pop i Barkarby så det blev en Pop-overall. Känner mig faktiskt jättenöjd! För 545 kronor fick jag vinteroverall och mössa till William. Två par mysbyxor (jättesöta med flugsvampar, utvalda av storasyster), ett par till William och ett par till storasyster Elsa.
    Hos Lina köpte jag en Småfolk fulsöt t-shirt med lejon..har nog snart alla Småfolks lejonprint men så heter Max Lejon i andranamn oxå
    Och så slank det med en suit från Mini a Ture- det var ju stars på

Skönt att overallen är inhandlad och jag tycker du fick mycket för pengarna- fyndpris ju
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2008-11-24 11:24:18 följande:
    När dras rabatten av där? i kassan?
    I efterhand..hon mailar korrekt summa som man sedan betalar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11