Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-11-24 13:02:45 följande:
    det är väl typiskt att dom absolut inte tänker sova när man som mest behöver att dom ska somna.Jag beställde just en nyckelring från EST..får hoppas den finns kvar. Lagersaldot sa att det fanns 1 kvar.
    Hihi- webshopparna måste älska FamiljelivCool Bra köp- den är sööt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-11-24 13:06:13 följande:
    men clementiner är väl jättebra saker att gömma i den söta lilla tygpåsen
    Men det är ju den jag har..jag valde den för att det printet inte finns som tröja till min skrutt- elefanterna är gulliga
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-11-24 13:10:15 följande:
    Den gula med racerbilar, fast jag vet inte riktigt vilken den är
    Den finns med här:
    Småfolk9.jpgFin!
  • Smultronhjärta

Ängeln: Gud vilka fina grodor, färgerna passar Liam superbra men jag håller med om att den ser lite stor ut..Sen är frågan om den krymper ngt i tvättenFundersam

• Smultronhjärta
    Svar på #18944
    Tack Ja tröjan var helt klart värd 75kr på T Men jag är troligen meeer avis på Milos fina djungelsuit
  • Smultronhjärta
    kristinah skrev 2008-11-24 16:55:57 följande:
    vad är det för bralls o BT med röd blixt på bakfickan?och så lillronya - nu ska vi hjälpa dig att styra upp din soffa så du slipper ursäkta dig än en gång för den. Vad är du ute efter?klassiskt?färgglatt?modernt?så ska vi nog rota fram lite tygförslag
    Det är Mini rodinis Flash
    http://www.minirodini.se/Shop/Application/pgImgPopup.php?sTbl=Art&sImgName=blixtjeans1.jpg
  • Smultronhjärta

Angående regnbågen på Hippo så beställde jag en 92:a dagen innan erbjudandet kom 

Liljan:Skickar många styrkekramar, oavsett hur det går så kommer ni lösa det

• Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-24 19:05:02 följande:
    Fick du den?  Jag e mest sur över att hon inte kontaktade mig om att den inte fanns, hon har haft hela fredag,lördag,söndag och halva måndag på sig att meddela
    Japp- den kom i fredags
    Men det är såå dåligt att inte meddela snabbare för du skulle ju haft betydligt större chanser att hitta en ersättningsvara innan helgenSkrikandes
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11