Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-12-03 13:28:38 följande:
    Modellen sover .Men jag ska prova tröjan på honom så fort han vaknat.
    Ja gör det..jag är så nyfiken på hur stor tröjan faktiskt är
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 13:32:42 följande:
    Fast jag tycker inte att den är så stor.
    Visst är den fin
    Den jag fick hem är stor- den är någon cm större på alla håll jämfört med cirkuströjan*galet*
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 13:39:12 följande:
    Hur stor är Milo? Längd och vikt? Han och Max är ju jämngamla..är min plutt så litenFundersam Max kan inte ha denna tröjan redan nu *noway*
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 13:44:41 följande:
    Är den så stor till honom?Hur stor är Max då?
    Max är 84 cm lång och väger nog 11kg skulle jag tro..men han har en kula som töjer ut tex suits så där går vi sakta men säkert över till 92 nu
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-12-03 13:45:27 följande:
    Antar att du ska spara den ändå?
    Off course
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 13:47:44 följande:
    Ungefär som Liam då fast han är väl typ 88-89 cm lång, men vikten är nog densamma, fast han har absolut ingen kula, snarare inåt mage
    Hihi- söta Liam Ja jag har dragit i genom hemmets andra Molo babytröjor i stl 92 (13 stycken) och bilarna är större även jämfört med rändernaFundersam Äh skitsamma- den är ju snygg oavsett
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 13:58:18 följande:
    Mmm, fast han skulle nog bli ännu sötare med en liten kula på magen tror jag minsann Hur mycket större är bilarna då? För som du såg på bilden så var ju våra bilar bara nån cm längre och lite bredare i ärmarna.
    Jämfört med cirkus så skiljer det någon centimeter på alla håll- jag orkar inte mäta mer nu eller jag vill inte kika i Max garderob just nu..Fick lite ångest när jag insåg att han har ganska många fler tröjor än vad jag harHemlis*måste rensa eller skaffa mig ett liv )
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 14:04:41 följande:
    Är det någon som vet hur mycket det skiljer på 86/92 och 98/104 i Småfolks tröjor?
    Det varierar mycket mellan "årgångarna"- Vissa som jag köpte på salgen kan Max ha nu och andra är stoora
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 14:09:48 följande:
    Okay...det är det bara att vänta på att han växer i den nu då Jag fick nästan ångerst åt andra hållet, har rensat alldeles för mycket i Liams garderob nu, antalet tröjor är nästan pinsamt litet
    Tror min ångest har gått över Orkade inte vänta på ngn fraktfri shop så det blev Eleraff nu och en styck Bubbelgum är därmed beställd

Finns Molo på Eleraff alltså
    Denna var fin:
    http://www.eleraff.se/DisplayImage.aspx?id=78358424-dfea-495a-b2e8-b0594ce3dce4&h=600&w=800
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11