Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-03 11:19:15 följande:
    åhhh vad fiiin, men den såg stooor ut
    Ja mycket stooor
    J esssica skrev 2008-12-03 11:21:32 följande:
    Smultronhjärta_Fiiin shopping!!Jag vill oxå ha bilarna jue!!
    ängeln83 skrev 2008-12-03 11:22:53 följande:
    SmultronhjärtaFiiiiiiiiiina bil tröjan, o den ser mycket finare ut på din bild än Matadors blekbild.Kan inte min postis komma typ....NU, jag vill också snosa bilar.
    Superfina är bilarnaRäcka ut tungan
    ängeln83 skrev 2008-12-03 11:23:34 följande:
    Hej igen förresten.Tog mej en liten morgonpromenad, eller den blev ganska lång, första gången på länge som Liam satt stilla i vagnen, annars blir det mest 10 minuters promenader sen strejkar han vilt.
    Söta Liam Sitter han i en Buggysnuggle månne? Tycker det påminner väldans mycket om vår snuggle
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 11:33:53 följande:
    Oj var den stor? Vilen är det du köpt? Den i baby eller jr? *hoppas att baby är stor *
    Baby är stor- Agster kan ha den i stl 92 till sin kille fick jag precis veta så Milo kan ha den med då skulle jag tro
  • Smultronhjärta
    trunken81 skrev 2008-12-03 11:38:43 följande:
    Jisses vad ni skriver här idag..hur ska man hinna med Såg mitt lilla monster med min mobil i handen - sprang fooooort, hon dreglade ju ner min förra så den blev kaputt.
    Förstår att du sprang! Max gjorde likadant med min förra mobil och bankdosa
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 11:44:26 följande:
    Dom ser verkligen super fina ut. Har du nåt shysst matchningstips på brallor till tröjan?Jupp, klart det är en buggysnuggle, den är sååå mysig.
    Det är så mycket färger på bilarna som matchar många Lindexvelourisar- tex orange,mörblå och gul, ljusblå Katvigbyssorna funkade de med. Sen är det brunt i ränderna på ärmarna med..
    Jag kommer nog dock i vanlig ordning matcha med NS- tråkigt när här finns mängder med velour i alla de färger men NS är ändå NS
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-12-03 11:54:26 följande:
    Var inne o kollade i agasters gb. Jämförde med den grå stjärntröjan med rosa stars i 92 och det skiljer ju ca 3 cm på alla håll! Gud vad glad jag blir Fick precis hem tasströjan. ÅÅ vad underbar den är! Storlek 110 och det skiljer INTE mycket mot 92, det är mest i armarna.
    Åh vad roligt- nu kan du köpa fiina tröjor till lite bättre pris
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 11:56:06 följande:
    Va bra Tror du det funkar med röda och nya gröna Lindex velorisarna?Kommer nog också matcha med NS men det är ju bra med lite andra alternativ också
    De gröna funkar det nog jättebra med- är ju grönt på någon bil här och där..De röda blev det väldigt rött ihop med men det går ju på jul om inte annat
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2008-12-03 11:44:20 följande:
    God dag i tråden. Nyss hem kommen från musiken med svea. Och åh vad jag är glad över att vi bor på Åland. Sonen är inne i en stor kris just nu, så jag ringde nyss till bvc för rådgivning och vet ni vad hon skickade direkt en remiss till psykologen. Så nu troligen nästa vecka får han träffa psykologen. Det går så snabbt här så nu är jag lättad.Michayala: Superfina kläder!!! Den där katvig suiten ser så otroligt gosig ut.Buttelina:  alltid lika härligt att titta på dina bilder. Skönt med någon som är så unisex! Superfint!J essica: Oj nu blev jag ännu mer sugen på garnbollarna! Din flicka passa verikligen jätte bra i dem. Agster: Åhhh vilken fin matchning!!!!Smultronhjärta: Kanon fin shopping!!!Änglens83: Gulle Liam då i fina kläder!
    Tack -jag är som vanligt mycket nöjd och glad för mina inköp
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-12-03 12:55:31 följande:
    J essica - Jo nog måste det vara på gång fler. Jag är så himla sugen på att klicka hem fjäril/pärlplatts tröjan. Visst var det nån som pratade om att det här var en "pre-kollektion". Vad innebär det?
    Tja det är en liten kollektionen innan stora kollektionen kommer- allt för att man ska köpa mer
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2008-12-03 13:23:53 följande:
    O 2 fina tröjor var det
    Jaaa- modellbild pleaseCool
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11