Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-12-03 14:30:19 följande:
    Hihi var det inte Max som hade så många tröjor? ÅÅå jag HATAR eleraffs sida, jag kommer aldrig in och gör jag det är den sååå seg.
    Jag gillar inte heller deras sega serverSkrikandes Mitt i min betalning så fick jag error så pengarna drogs och jag blev utan bekräftelse..fick ringa dit och då hade hon oxå error men tröjan skulle skickas idag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2008-12-03 14:38:05 följande:
    släpper inte henne ur sikte nu...sitter i soffan med laptopen medans hon pusslar på golvet nu.vågade inte berätta det för F ens för jag skäms så, hade hon inte kommit springandes till mig så hade det kunnat gå riktigt illa
    Nämen- förstår att du är skakad men det gick ju bra och du har inget att skämmas över!
    Hon är allt en liten busloppa
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-12-03 15:03:59 följande:
    Meen
    Hon sa att systemet brukar krångla när hon ska lägga in bilder i shoppen..Troligtvis krånglar det massor idag dåFundersam Håll koll- biltröjan fanns där med
  • Smultronhjärta
    kristinah skrev 2008-12-03 15:14:56 följande:
    så nu har jag lagt in våra julkort i BT
    Jättefina kort på söta tjejer
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-12-03 15:22:37 följande:
    Åh då håller jag stenkoll då!! Förresten vad har du tänkt å matcha den med? Vilka färger är det på ärmarna?
    Ärmarna är randiga i ungefär samma färger som dominotröjan..Men bilarna är i så många färger att många velorisar matchar..Jag kommer nog ändå köra NS till
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2008-12-03 15:53:51 följande:
    La in bilder i bt på det som packats upp hittils här Och F hjälpte ju till att packa upp och blev alldeles galen då han såg en massa prislappar hänga kvar och då dessutom såg PRISERNA!! Slog till med att "neeej men det är ord.pris som står där, den har jag köpt på rea halva priset" Yeah right
    Hihi så bilderna nu Jag kan inte köra den ursäkten längre- maken har numera koll men har accepterat läget liksom

Du och Bubblan är mina stående ursäkter när maken tjatar.."ja ja Max har en stor garderob men du skulle veta hur mkt tjejerna i dansktråden på FL harOskyldig "
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-03 16:51:28 följande:
    Lisa- Fina fynd och söta A snackar i telefonen. Så du tog kort i alla fall. Jag släpade som vanligt kameran fram och tillbaka.Hade nog kunnat köpa mer ändå Tänk om man inte redan haft en overall. De röda är ju så fina...Smultronhjärta- Åh vad bra Max passade i bilarna! Superfint! Ja, kossorna också för den delen. Tycker han är fin i håret med lite långt.
    Tack Bilarna är stora på honom även om det inte syns så bra på kortet.. Han kommer få fortsätta med sin 70talsfrilla men innan tomten kommer måste den banne mig ansas lite *inget kortklippt här inte*
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-12-03 17:00:00 följande:
    så...precis när jag lagt in bilderna i BT så klev det in en stinkis här. Men nu är det avhjälpt och mamman kanske kan få lite datortid Kikade in i BT och såg att det kryllade av supersnygga biltröjor där! Tur att alla Molonyheter inte kommer nu innan jul..det hade kunnat bli aningens för dyrt Dunis - ja det blev väl typ 4 kort. så jag var inte så mycket bättre än dig. Och jag håller med om att jag gärna shoppat en röd och fin overall. Men jag klickade just hem en shampoodle så det var nog tur att jag inte shoppade mer på kapten kaos
    Fin shopping och söta Alvin Var klickade du hem Shampoodlen?
    Duntoffla skrev 2008-12-03 17:01:25 följande:
    Tack själv! Hmm...Ajabajakids hade MioMyMio i sin kalenderlucka igår. De kanske har byxorna. De känns som självklara Neah-byxor!!
    Tror en 86:a blir jättebra till Noel- snygga byxor du fyndade. Jag har funderat på dem många ggr till cirkuströjan men snålat ur varje gång

Tog du 86 i Bubbelgum oxå?
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-12-03 17:11:02 följande:
    Ja, jag tror att de blir super till cirkusbodyn eller en vanlig brun enfärgad tröja. Synd att jag inte visste att du var sugen på dem. 90 kr är ju ett bra pris. Höll även space-tröja med randiga ärmar, en grön/turkos Katvig (som jag inte ens gillade förut) och ett rutigt Mololinne i handen. Men hoppade över. Duktigt va? För den som är på overalljakt hade det varit toppen. 40 % på en Molooverall är rätt bra Jag har tagit 86 i bubbelgumströjan också.
    Duktiga du som stod emot begären
    Det gjorde inte jag tidigare idag utan klickade hem bubbelgummen i stl 92 men det blir nog bra ändå
  • Smultronhjärta
    Ullis 10 skrev 2008-12-03 17:27:15 följande:
    Hmmm. Väntar på ett paket sen snart en månad från Tradera.... Hade just tasströjan första gången - de vi var hos bara tittade på den, he, he!Ja, ja - vet ni ngn mer än Matador o Est o Vera som fått in fina Molos?!
    Eleraff handlade jag på tidigare idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11