Kanelbulle: jag håller med Yoysen! Om vagnarna är lika bra och praktiska, och man inte tycker den billiga är direkt ful, skulle jag inte tycka att en lite finare är värd hela 1.000 kr mer. Men å andra sidan ska man känna sig trygg i sitt köp. 1.000 kr är inte mycket pengar i det långa loppet, så känner ni att ni verkligen vill ha den dyra vagnen så kanske det trots allt är värt just det extra dyra priset.
Lite dubbeltydligt, visst, men det finns ju alltid två sidor av myntet
Serafine: hoppas du blir frisk snart! Självklart får du gnälla hur mycket du vill! Speciellt om du kände att det hjälpte
Majsanna: gött med en semesterresa
Tycker absolut att ni ska se det som sista barnfria resan. Det hoppas vi alla på, att det blir för er.
Alla: Hur går det med namnifyllningen på listan?? Det är bara jag, Lillajag och Mimmi P som har skrivit i, ju!
Ego: har haft huvudvärk sedan jag vaknade igår, tills jag somnade igår och vaknade idag igen
I vanliga fall tar jag Ipren som både lindrar och botar, men det går ju inte nu. Tog några Panodil (med uppehåll emellan!) men tyckte knappt att de lindrade, och absolut inte botade. Den sista jag tog, verkade dock ha tagit skruv tack och lov. Men jag och hundarna var en sväng till Apoteket och köpte Alvedon förut, ifall det återkommer. Trist, är det iaf.