Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Hmmm. Det verkar inte som ni andra här har riktigt samma namnsmak som oss... Bara Joline och Liam av alla namn ni räknat upp, har ens varit med i vår diskussion. Personligen gillar jag också William starkt men det heter en av mina arbetskompisars son
Vi är dock redan klara med den biten, iaf om vi inte ändrar oss. Kan dock hålla med om att pojknamn är svårare för vi har bara ett enda namn. Första bebisen är ju därmed inga som helst problem men teoretiskt om vi får flera barn och två pojkar, då blir det svårt!
Hur som helst så kommer vår ev son att heta Liam (synd bara att det är så inne just nu) och den ev dottern Indra. Andra- och tredjehandstjejnamn är Nova och Joline (för oss också, alltså).
Håller nog med er andra om att det nog känns ok om nån av er "snor" nåt av våra namn. Det är inte riktigt detsamma som om nån av dem jag umgås med IRL som det så vackert heter, skulle göra det.
FlakeZ: mina röster läggs på Oskar och Simon av dina förslag
BTW så ska jag jobba inatt igen. Har nu sovit ca 22 h på två nätter (eller vad det nu räknas som när jag sover till bortåt lunch), så jag känner mig betydligt piggare! Dessutom blir det bara 1 natt jag ska jobba för sen har jag semester på fredag = långhelg